De ce am blog?

De ce am un blog? Care sunt avantajele unui blog? Dețin acest blog datorită următoarelor elemente:

– îmi place să îmi înregistrez gândurile și experiențele. Faptul pentru care blogul este public, nu face altceva decât să mă facă mai responsabilă și mai atentă la ce scriu.

– mă ajută la cizelarea exprimării în scris, mă ajută să îmi dezvolt capacitatea de comunicare a ideilor și mă mai ajută la evitarea inhibițiilor în prezentarea propriilor mele idei în fața unui public.

– doar pentru că am un blog, îmi oferă senzația că am drept la opinie, drept pe care toți îl au, dar nu toți îl exercită.

–  este și un fel de terapie pentru mine, mai ales că am voie să mă exprim liber, fără vreo constrângere de tip politică editorială sau de trust.

– vreau să fac oamenii să-și pună întrebări, să viseze și să fie creativi.

– și cred că ajută și la creșterea notorietății personale ..așa puțin. :D

Sunt și câteva dezavantaje: nu îmi pot alege cititorii, și unii pot avea reacții dezamăgitoare pentru mine. Pot apărea probleme în relațiile personale deja create în lumea reală, din cauza unor mesaje publicate.

– Transferat de pe vechiul meu blog; a fost scris pe data de 10. 08. 2007 –

2 thoughts on “De ce am blog?

  1. Pingback: Part II : 66 de lucruri despre mine! « Confessions…

  2. :)Roxana, m-am apucat o data sa citesc blogul tau. Nu am terminat atunci pentru ca a intervenit ceva. Acum am citit…
    Nu stiu cum vei lua cuvintele astea. Nu pot afirma ca te cunosc foarte bine. Te-am vazut o singura data. INSA, pot sa spun pentru prima data unei fete, cu adevarat : Felicitari!
    Cunosc muuulte persoane, si muulte alte fete, dar din ce am citit pe aici, din ce am mai auzit despre tine, din pozele tale.. am gasit in sfarsit o persoana demna de a fi apreciata de mine, din mai multe puncte de vedere!;)

    Apreciază

Lasă un comentariu

