Happy Birthday, ONIX!

Astazi e ziua Oanei… Intreaga zi ii este dedicata.

E o prietena foarte BUNA (cu 2 intelesuri) de a mea. In ziua de azi, cu greu mai rezista o relatie mult timp, mai multi ani. Sunt si multi oameni care nu pot spune „cel mai bun prieten/ cea mai buna prietena”, sunt unii care nici nu au prieteni. DIN FERICIRE, eu am!   Nu e putin lucru sa iti petreci chiar si o ora cu cineva in preajma caruia nu trebuie sa ai grija la tinuta, la vorbe. E atat de relaxant sa poti avea langa tine o persoana langa care sa fii asa cum esti tu. O persoana care te accepta asa cum esti si in fata careia nu trebuie sa imbraci masca sociala. Asadar, prietena mea  nu este ca toate celelalte „cele mai bune prietene” pentru ca nu are cum. E diferita pentru ca asa trebuie sa fie. Impreuna am invatat una din cele mai importante reguli care ar face o prietenie sa dureze: orice s-ar intampla, orice hotarare ar lua una dintre noi, cealalta o va sustine indiferent daca este de acord sau nu. Dar de obicei noi suntem de acord cu hotararile luate pentru ca semanam in multe privinte: impartasim aceleasi conceptii despre viata, tendinte asemanatoare, etc.

Tin la ea pentru ca are un suflet bun… poate prea bun. Si ea tine la mine si m-am convins de asta pe 1 mai la mare. Tin la ea pentru ca nu minte. E genul de persoana care nu poate minti, nu e perversa, nu e rautacioasa, e dragalasa si se alinta. :)))

Nu ne mai saturam una de cealalta, avem intotdeauna foarte multe de vorbit. La Bucuresti am locuit amandoua, cand nu erau petreceri si nu eram cu gasca, stateam impreuna pana la 5 dimineata vorbind mereu, dar mereu despre aceleasi subiecte, care parca nu se mai terminau. Suntem amandoua la fel de vorbarete, poate prea vorbarete si prea deschise.

Ce are Onix in plus fata de celelalte prietene ale mele? Ce o face mai speciala, mai deosebita? Imi stie si cele mai intime ganduri. Este alaturi de mine in cele mai tragice momente din viata, dar si in cele sublime, de fericire desavarsita. Stie sa taca cand trebuie, dar si sa ma aduca cu picioarele pe pamant cand o iau razna. Este foarte desteapta (asta se vede si dupa mediile de la facultate si diplomele pe care le detine >>> Btw, Oana, cand o sa atasezi la CV si „Certificat in cursurile Applied Business Management, predate de James K. Mc Collum, profesor din University of Alabama, Huntsville, SUA”… sa iti aduci aminte de mine cu drag, si sa te duci la biserica sa pui o lumanare pt mine la Vii, ca ai vazut cat de bine suna certificatul asta in CV =))<<<<) Lista poate continua, dar nu mai am timp sa scriu… pentru ca plec la ziua ei. :))

 

După 8 ani de prietenie. Noiembrie 2014

După 8 ani de prietenie. Noiembrie 2014

2 thoughts on “Happy Birthday, ONIX!

  1. La multi ani Onix!!!!Aveti pantofiori la fel…ce dragutze sunteti…am observat in anii acestia d fac k voi sunteti PRIETENE ADEVARATE!!!FELICITARI..e greu in ziua d azi sa mai poti spune k ai un PRIETEN ADEVARAT!!!BRAVO VOUA

    Apreciază

Lasă un comentariu

