Paraskavedekatriaphobia

Suferi de ea? Eu nu. :D Dar daca ti-e frica de vineri 13, ti-e frica si de oamenii care s-au nascut pe 13, vineri?

Hmmm… Vineri 13 . Cred ca au fost cam 8 filme cu titlul asta. :D

Acum 22 de ani, pe 13 nov, si exact in zi de vineri m-am nascut. (1987)

Intotdeauna mi-a adus noroc nr de 13.

In fiecare an de ziua mea, am facut ceva un pic mai special:

– Azi, la ora 8, am dat examen pentru permis port arma si munitii.  Testul scris a fost usor, iar la poligon si mai usor. :D La tinta (tinta era cam cat o foaie A2) am nimerit exact in mijloc, unde este notat cu 10, cu o pusca (din pacate nu a fost pistol), de la 50 m.

-Anul trecut, am participat la Concursul International de la Paris, “SMYS”.

– In 2007, am participat la Miss Geologie & Geofizica si imediat la o zi am participat la Miss Unifest Bucharest.

-In 2005 am dat pentru permisul auto.

-In 2006  am dat primul test partial din anii facultatii, plus cea mai tare petrecere pana in acel an. :))

La 12:15 o sa implinesc fix 22 de ani. :)

 

4 thoughts on “Paraskavedekatriaphobia

  1. La multi ani ! iti doresc o zi frumoasa ca tine :) si o viata minunata asa cum te pricepi de minune sa o faci.Ti-am mai scris un comentariu la post mai demult si sa stii ca inca iti mai urmaresc blogul cu mare placere. Abordezi subiecte pe care le consider interesante si la care iti dau dreptate (chiar daca nu ne cunoastem) Te salut :)

    Apreciază

  2. imi cer scuze pentru intarziere dar iti urez din toata inima LA MULTI ANI! ti-am descoperit pagina de hi5 intamplator si de acolo am ajuns la blogul tau. esti una dintre putinele persoane care au reusit sa-mi atraga atentia nu doar prin frumusete, stil vestimentar, atitudine, ci si prin inteligenta (moldoveanca, ce naiba? :D) asadar, frumoasa esti, fericita esti, desteapta nici nu mai zic…ce pot sa-ti urez altceva? decat sa fii sanatoasa si sa te poti bucura de fiecare zi.

    Apreciază

Comentariile sunt închise.