Picturi cu vopsea de marcaj rutier

2009 © CRS • Copyright Romanian Services

V-am promis ca o sa pun poze cu desenele de pe pardoseala epoxidica, din holul sediului de unde lucrez.   O sa pun o poza din timpul „actiunii” si o poza facuta dupa vreo 3 saptamani.  Mai intai am desenat cu creionul, iar peste creion am pictat cu vopsea de marcaj rutier CN PROTECT (produs de al nostru).   Dati click pe imagini, si  o sa le vedeti la o rezolutie mai mare. :)

Semineul nostru drag :)

Primul desen…

Si asta a iesit! :D

Asa ma distrez eu la birou, cand e pustiu si nu sunt clienti.

Mai jos puteti vedea primul meu desen pe o mostra de pardoseala epoxy. Pe hartie desenez mult mai bine. :)

Desen cu marker-ul pe o mostra de pardoseala epoxy

One thought on “Picturi cu vopsea de marcaj rutier

Comentariile sunt închise.