4. Jurnal de sarcină – 6 saptamani

Am implinit 6 saptamani fix. Inseamna ca de Paste implinesc 7 saptamani…nr magic!  Sper sa fie cu noroc.

Sunt foarte obosita in fiecare zi, dar am o stare placuta, mai ales ca as putea sa adorm si la 9 sau 10 seara. :)) Si ma bucur, pentru ca inainte aveam mereu insomnii si adormeam greu.

Azi dimineata am avut parte de un mic dejun copios in familie, asa cum imi place mie (daca ai citit 99 de lucruri despre mine, sigur stii la ce fel de mic dejun ma refer), si spre surprinderea mea nu m-am trezit cu senzatiile de greata pe care le simt de obicei pana la ora 12:00 si dupa aceea de la 18:00 incolo.  Cand mi-e greata, nu mi-e rau foarte tare si nici nu-mi vine sa vomit, sunt mai degraba usoare senzatii de greata. Dar eu ma bucur ca exista,  pentru ca astfel stiu ca sarcina se dezvolta. ;)) In rest ma simt extraordinar de bine, nu ma doare burtica, nu am dureri de cap si am pofta de mancare in limitele normale. In niciun caz nu mananc pentru 2, cum unele femei insarcinate fac lucrul acesta. Stiu doar ca trebuie sa mananc foarte sanatos si doar cu 300 de calorii in plus.

Imi pare rau ca nu am voie sa fac efort, si am avut asa o pofta sa dansez pe melodiile lui Sean Paul zilele astea, de abia am reusit sa ma abtin. ;))

Alte schimbari…

Unghiile imi sunt “ţapene”! :)) Sunt foarte tari, foarte lungi, nu s-au exfoliat  si nu s-au rupt deloc… ba chiar mi-e frica sa nu imi stric unghiera cand o sa vreau sa le tai. ;))

Daca pana acum aveam grija de pielea mea doar o data pe zi, de cand sunt insarcinata am grija triplu de pielea mea. :))  Si asta pentru ca mi-e frica  sa nu imi apara vergeturi cand o sa imi creasca burtica… si mai ales  ca eu nu am nici cea mai mica vergetura pe corp, si mi-e tare drag corpul asa, cand il privesc si nu vad nicio “denivelare”. Deja am pielea elastica, dar tot ma dau de minim 3 ori pe zi cu 2 crème speciale… si daca se tine cont si ereditar, tot e bine. Mama nu a avut nicio vergetura dupa cele 2 nasteri, si are acum o piele atat de fina… mult mai fina ca a mea, si are 40 si ceva de ani. :D

Apropo, femeile insarcinate nu au interdictie doar la medicamente ci si la parfumuri, creme sau lotiuni de corp, asa ca a trebuit sa renunt la toate cremele si produsele pe care le foloseam inainte de sarcina. Multe dintre produsele cosmetice normale contin parabeni si alte substante toxice si pot dauna fatului si chiar pot cauza defecte de nastere. Asa ca a trebuit  sa imi cumpar pentru ten cosmetice bio.  Uite ce folosesc acum in sarcina pentru prevenirea vergeturilor:

Crema de la L`Oreal  o folosesc pe intreg corpul, iar cea de la Palmer`s pe zonele predispuse vergeturilor. Scria o tipa pe un forum  ca s-a uitat la emisiunea “How do I look good naked”  si pe un esantion de 100 de femei, cea buna buna crema pt prevenirea vergeturilor este facuta de Palmer`s.  Si nici nu e foarte scumpa, am luat-o de la Centrofarmul din Arena Mall cu 45 ron.

Ok… sa revin la bebelusul meu, care arata acum ca un mormoloc, cu un cap mic si o codita. Au inceput sa i se formeze ochii, urechile, gura, narile, intestinele, pancreasul, membrele inferioare si cele superioare. Bebelusul meu incepe sa prezinte reflexe ca raspuns la atingere, asta insemnand, ca sistemul nervos comunica cu celulele musculare primitive. Inimioara a inceput sa pompeze sange, iar bataile ei ajung la 180 pe minut.

Cam asa o sa arate copilasul meu, saptamana asta. Doar ca tineti minte, nu are mai mult de 9 mm! Iar sarcina mea are in momentul asta dimensiunea unei prune. :D