5. Jurnal de mămică – Bătăile inimioarei lui :x

Am 8 saptamani de sarcina.

Azi am trecut prin niste momente pe care ar trebui sa le traiasca orice femeie! Am ascultat cum ii bate inima copilasului meu! A fost atat de emotionant, si acum am in minte bataile inimii … pot sa spun ca sunt senzatii unice!  Inimioara ii bate cu peste 120 batai pe minut.

Dupa ce implinesc 12 saptamani, cred ca imi voi cumpara un aparat Doppler – este un aparat special format dintr-o pereche de casti si un dispozitiv pentru ascultat zgomotele fetale, si pot asculta in liniste acasa, ori de cate ori vreau.

Bebelusul meu e pozitionat corect in uter, deci am scapat de sarcina extrauterina. Ala micu’ are 1,28 cm :x. Am si 2 poze cu el :))

Ce se intampla  saptamana asta:   se vor forma pleoapele, limba, cartilajele, oasele, buza superioara, nasucul si urechile. Membrele  inferioare si superioare se pot flexa din coate si glezne si incep sa apara niste crestaturi care, ulterior, vor deveni degete. Incep sa i se dezvolte si organele genitale, dar nu atat de mult incat sa ne putem da seama de sexul copilasului.