7. Jurnal de sarcină: Prima vară!

Post creat special pentru mine…special de citit vara viitoare! E un test/exercitiu…

Vara 2010, prima vara din viata mea care ma prinde schimbata… fizic. :D Sunt curioasa ce haine voi purta vara asta, eu fiind obisnuita sa port fustite si rochii. Sunt curioasa la cate petreceri voi mai fi prezenta si cam ce o sa vizitez vara aceasta. Totul e intr-o schimbare, nu sunt sigura de nimic. Inainte sa raman insarcinata, ne facusem planuri pe unde sa mergem… si arata cam asa: o saptamana la cineva in Anglia, doua saptamani la cineva in Franta, si o saptamana la cineva in Germania :)) … si daca mai aveam timp si bani: ISLANDA! Dar vom vedea ce putem bifa… depinde de cum decurge sarcina.

Cat despre petreceri eu sper sa ajung la toate. Ca in fiecare an, de 1 iunie am petrecut.  Anul trecut am petrecut 2 zile la rand in camin. Gasca RAU, mai tineti minte? ;)) Cand si-a pierdut Bogdaniki banii de camin pe 2 iunie… :)))  A trecut fix un an de atunci!  Eu nu o sa folosesc expresia multora „parca ieri s-a intamplat”… ba chiar o sa spun: parca au trecut cativa ani buni de atunci! Am noroc de sutele de poze si filmulete, pentru ca in rest tin minte totul foarte vag. Si asta pentru ca am avut multe activitati de atunci si pana astazi, dintre care 3 foarte importante. La anul vor mai trece inca minim 3 evenimente foarte importante. Si probabil tot ce simt acum in sarcina, voi uita la anul, de aceea am ales sa imi tot notez una alta pe acest blog. Desi nu stiu daca voi putea „retrai” aceste clipe in momentul cand voi reciti blogul.

~~…-…~~

Sunt in saptamana 16. Copilasul meu reactioneaza la lumina puternica si isi pune mainile la ochi daca  expun burtica la soare.  El masoara apx 10 cm si are apx 100 de grame. Muschii feţei sunt dezvoltati si acest lucru ii permite sa faca grimase: sa clipeasca, sa caste, sa faca cu ochiul, sa se incrunte. Seamana cu mine cand ma incrunt, i se formeaza doua gropite deasupra sprancenelor. Doua gropite de care Onix e indragostita :)))

Pana acum, bebelusul m-a facut sa cred ca e baiat. Toate superstitiile ma duc spre aceasta pista. Si cu toate astea inca nu sunt sigura in privinta numelui.  :D Daca ar fi fata, ar fi totul atat de usor! Stiu ce nume sa ii pun, stiu cum sa ii aranjez camera, ce carucior ii iau, etc.  Mai stau putin in suspans, nu mai dureaza mult pana aflam.

Gata pe azi! Ma pregatesc de NACHOS PARTY! Ala micu` da din craci de bucurie! :)))