8. Jurnal de sarcină – Kilogramele din timpul sarcinii

Pe langa tabelul acesta, pe internet sunt tot felul de calculatoare de genul „cate  kilograme trebuie sa luam in plus in timpul sarcinii”.  Daca ne punem inaltimea si kilogramele pe care le aveam inainte de sarcina, ne arata cate kg ar trebui sa luam in fiecare luna din sarcina.  Faptul ca eram „sub greutate” in raport cu inaltimea si cele 52 de kg ale mele dinainte sa raman insarcinata,  conform acestui site se pare ca in sarcina va trebui sa iau intre 13-18 kg. Adica sa ajung pe la 70! Stiu ca sunt date statistice, dar oricum e enorm de mult! Si eu care ma rugam sa iau intre 7 si 10 kg max.  :)) M-am speriat cand m-am urcat azi pe cantar, si aveam 56 fix! Nu imi venea sa cred, niciodata in viata mea nu trecusem pragul de 54!  Dupa calculator, ar fi trebuit sa am 58 de kg in saptamana asta… deci e bine :))) Trisez! :D  Sper sa pot face asta pe tot timpul sarcinii. :D  Deja imi imaginam cat de tare se va intinde pielea spre ultimile luni, si cum am teroare de vergeturi si nu as vrea sa imi apara nici macar una, pe langa cremele pe care le folosesc, am inceput sa ma dau seara si cu ulei de masline de la Amway.  E foarte bun, imi face pielea extra fina, si il recomand cu incredere nu doar femeilor gravide. ;)

Desi nu am avut niciun fel de probleme in sarcina, ieri mi s-au umflat un pic picioarele. E posibil sa fie din cauza statului jos in mare parte a timpului la serviciu. Vazusem cateva poze cu unele gravide carora li s-au umflat foarte mult gleznele, de parca sufereau de boala Elefantiazis.  :| La mine nu se vedeau a fi umflate, dar le simteau eu grele, si era de ajuns.  Si totusi pentru a evita  umflarea lor, mi-am luat ieri o crema de la Chicco foarte buna… m-am dat aseara cu ea, si dupa 10 minute am inceput sa imi simt picioarele iar usoare.  Arata asa ( a costat 45 ron de la Centrofarm si contine acid lactic, mentol, ulei de avocado, vitamina E, vitamina PP si extract din frunze de alun) :

UPDATE (20 iunie 2010)   M-am cantarit ieri dimineata si aveam 55 de kg. Azi dimineata aveam 54.5 kg.  Cand ma cantarisem acum cateva zile si aveam 56 kg, era seară :))  De aceea mi se parea mie asa de mult :D  Normal, dimineata trebuie sa ne cantarim ;)  Deci de acum, ca sa nu ma mai sperii, nu ma urc pe cantar decat imediat dupa ce ma trezesc! :D

UPDATE (feb 2015)- Roxana din viitor:  Am citit astăzi postarea și m-a bufnit râsul de panica mea în legătură cu kilogramele… Atâtea calcule și până la urmă am luat doar 10,5 kg pe tot parcursul sarcinii (am ajuns la 60 de kg înainte de a naște).