10. Jurnal de sarcină – 6 luni

Pe 16 iulie am intrat in 6 luni.

Burtica masoara 86 de cm, si am 55,5 kg.  Ma bucur ca nu am mai luat in greutate, si asta dupa un bine meritat concediu de o saptamana la mare :))

Nu am riscat cu burtica, si am fost la noi in tara, la Mamaia, desi aveam atatea oferte pe vara aceasta sa mergem in afara (am scris-o parca si intr-un post trecut).  Desi placerea mea cea mai mare este sa calatoresc si sa vizitez locuri noi (mai ales in alte tari), a trebuit sa ma abtin pt sanatatea copilului meu.  Asa cum m-am abtinut sa nu intru in valurile marii, cum m-am abtinut sa nu calaresc la Daneş  si lista continua… m-am abtinut sa nu ies din tara.  Dar am procedat bine… cu o zi inainte sa plec la mare s-a intamplat ceva destul de primejdios cu sanatatea mea, dar nu din cauza copilasului.  Nu incep sa povestesc,  pentru ca imi place sa vorbesc doar despre bucuriile pe care mi le ofera viata si nu despre neplaceri. Important este ca sunt bine, si ca totul a durat doar 2 zile… astfel nu mi-a fost stricat deloc concediul cu bebelusul.

Concediul asta a fost mai neobisnuit.  De bronzat nu m-am bronzat  mult, am stat la plaja de la 8 pana la 10 dimineata, si seara de la 5 pana la 7 (plus ca am facut  pauze bune sub umbrela in tot timpul asta). M-am dat cu o crema cu factor de protectie mare si am stat linistita. Bine ca nu si-a facut aparitia cloasma. Nu m-am balacit in valuri si nici nu m-am dat  prin masinariile din Satul de Vacanta, cu toate ca imi doream un pic cand am vazut ca au adus Space Shot si la noi.  In schimb am facut plimbari lungi, m-am dus la filmulte 7D, la shopping, etc… activitati care nu mi-ar fi pus in pericol sarcina.

~…-…~

Am aflat sexul bebelusului! Si imi sta pe limba sa va spun… dar dr. mi-a spus ca e doar 90% sigur, si pana nu aflu ca e 100% sigur, mai bine spun doar persoanelor apropiate.

Bebelusul meu a inceput sa miste din ce in ce mai des. Prima oara a miscat cu o zi inainte sa intru in 18 saptamani (acum sunt in saptamana 23). :)