13. Jurnal de sarcină – Culbută efectuată!

Yupiii! Fetita mea a facut deja culbuta!  Azi am fost la ecograf si mi-a spus dr. ca s-a intors cu capul in jos, asa cum trebuie.  De cate ori ies din cabinet, ies cu zambetul pe buze! Intotdeauna dr. mi-a spus ce am vrut eu sa aud.  Prima oara mi-am dorit sa aud „totul e ok, aveti voie sa ramaneti insarcinata”, a doua oara am vrut sa aud „exista o sarcina”, a treia oara: „sarcina s-a prins si este in evolutie”, a patra oara: „aveti fetita”… si tot asa, de fiecare data cand imi doream sa aud ceva, dr. imi spunea acel lucru. Iar astazi ma rugam sa imi spuna ca fetita mea a efectuat deja culbuta, si chiar asa a si fost!  Sper sa tina Dzeu cu mine toata sarcina si sa aud in  continuare cand ies din cabinet: „Tot ce se vede acum la ecograf e ok!”   Daca sunteti la dr. meu, cu siguranta cunoasteti expresia, asa incheie el mereu consultatia daca totul este bine. ;))

Ce se intampla saptamana asta cu fetita mea (saptamana 29):

–          poate  auzi bine si poate distinge sunetele reale si vocile de toate vibratiile din jurul ei;

–          unii experti sustin ca ritmul batailor inimii copilului va creste la auzul glasului mamei sau al tatalui;

–          muzica si povestile pe care le aude acum vor fi sunete la care mai tarziu dupa nastere, va reactiona oprindu-se si ascultand atent;

–          poate acum sa isi deschida si ochii si sa isi intoarca capul cu totul spre o sursa de lumina puternica;

–          isi poate suge degetul si capata abilitatea de a plange;

–          are apx 38 de cm si 1172 grame (dupa eco de azi).

Eu am luat pana acum 6 kg in greutate si am 89 de cm in circumferinta abdomenului.