16. Jurnal de sarcină – Luna a 8-a

Am intrat in luna a 8-a acum 2 zile. Fetita cantareste apx 1800 grame si masoara apx 43 de cm. Studiile efectuate demonstreaza, cu ajutorul scanarilor, ca fatul are perioada de somn cu vise,  incepand cu aceasta luna. Desi se zice ca doarme cam 90-95% din zi, aseara la nunta a intrecut masura… cam toata noaptea pana la 5 dimineata a topait (cu mici pauze de dormit).

Contractiile Braxton-Hicks au devenit mai frecvente… le am macar o data pe zi. Nu sunt dureroase, tin cateva minute si ajuta la pregatirea corpului pentru adevaratul travaliu.

Am ajuns la 60 de kg! Am luat 7-8 kg pana acum. Am noroc ca in afara de burta, sunt tot slaba. Bratele si picioarele sunt la fel de subtiri ca inainte de sarcina.  Iar pentru o gravida in luna a 8 a, burta e ok ca marime, nu e foarte mare. Cunosc gravide care au mai putine saptamani de sarcina ca mine, dar au burta mult mai mare ca a mea. Am fost norocoasa din punctul asta de vedere… sper sa mai fiu si in urmatoarele 7-8 saptamani.

2 poze de la un shooting:

 

 

One thought on “16. Jurnal de sarcină – Luna a 8-a

Lasă un comentariu

