19. Jurnal de sarcină -My Baby Shower!

Am promis ca revin cu detalii si poze de la Baby Showerul meu.  Am avut parte de o atmosfera intima/calda … si asta s-a datorat elementelor specifice unui Baby Shower, a focului din semineu, dar si a numarului mic de invitati (doar 30).

Am primit multe daruri frumoase pentru fetita…si cam de toate. :) Pentru evitarea cumpararii aceluiasi produs de catre 2 invitati, traditia spune ca viitoarea mamica ar trebui sa faca o lista cu ce ar avea nevoie pentru copil. Aceasta trebuie lasata intr-un magazin anume, unde fiecare invitat alege de pe lista ceea ce isi permite sau ceea ce i se pare mai interesant de daruit. La casa se vor extrage din cont obiectele deja cumparate astfel evitandu-se dublurile. Eu nu am procedat asa, mi se pare cam ciudata metoda asta, dar bine ca am scapat si nu au fost coincidente de cadouri. Noroc ca m-am abtinut sa nu cumpar saptamana trecuta un sistem audio de monitorizare a bebelusului pe care mi l-am dorit mult, pentru ca dna Senilia mi-a adus printre ratuste si hainute, un asemenea lucru.

Conform traditiei am facut 2 jocuri (concepute special de americani pentru baby showers).

Primul joc: Fiecare a trebuit sa zica data probabila a nasterii. Am notat toate zilele pe o foaie…si acum asteptam! :)) Vom afla castigatorul dupa ce nasc.

Al doilea joc: Dintr-un ghem de sfoara fiecare trebuia sa taie cat ar fi crezut ca ma cuprinde in circumferinta burticii (peste buric). Cine nimerea la fix, sa vina sfoara capat in capat, primea o sticla de wiskey. Desi nu ma asteptam sa ghiceasca cineva exact, au fost 5 castigatori. Ii scriu aici pentru a nu-i uita pe viitor: Dl Rusu (primul care a masurat, dar si primul care a ghicit), dl Valentin, Ciprian (nanul fetitei), Danut si Madalina.  Bine ca nu era treaza fetita si nu se misca, altfel nu ar fi iesit masuratorile :)). Ba chiar toata ziua a fost cuminte si nu prea a dansat Lambada in burtica, fata de sambata (2 oct, cu o zi inainte) cand a dat din craci intreaga zi la aniversarea lui Vio & Danut. Probabil din cauza asta a fost obosita. :D

Acum voi lasa pozele sa vorbeasca (click pe ele pt zoom):

– in stanga ursuletilor din plus, se poate vedea tortul din scutece (diaper cake).

– din pacate nu am putut face o poza in care sa cuprind toate cadourile.

Literele si desenele de pe cartonase le-am facut eu :)

Literele si desenele de pe cartonase le-am facut eu :)

Masa invitatilor

Masa invitatilor

De ce am ales sa fac acest party? Probabil multi au asemenea reactie: “Noi nu avem destule traditii? Trebuie sa imprumutam de la altii?” Dar pentru mine e o ocazie in plus de a sarbatori viata cu tot ce are ea mai bun!

Lasă un comentariu

