23. Jurnal de sarcină – Ultimile zile cu burtică

Ieri am fost la ultimul control la clinica. De acum ma voi vedea cu dr. la maternitate.  :D

Desi ecograful  imi arata ca as naste intre 13-15 nov, dr. mi-a spus ca voi naste mai devreme, adica saptamana viitoare.  Tot ecograful imi apromixa greutatea fetitei: 3.225 kg.

Eu ma rog  sa nu nasc pana pe 1 nov, sau macar sa nu nasc pana sambata dimineata, pentru ca maine organizam o petrecere cu ocazia zilelor noastre de nastere.  Imi fac ziua mai devreme, pt ca pe 13 nov sigur am alte prioritati (ori sunt in spital, ori sunt acasa cu fetita abia nascuta).  Si daca as naste maine, ar fi dificil sa anulam o petrecere cu 80 de invitati plus pregatirile… deja am luat purcelusul de lapte pt protap, batalii pt ceaun, torturile, etc. Sper sa fie bine si conform planului meu. :D

Probabil va fi ultimul post inainte sa nasc, sau penultimul…