Sunt mămică!

Am nascut miercuri, 3 noiembrie, ora 16:50, o fetita de 3.100 kg, nota 10 (scor Apgar).

Am fost internata de miercuri pana ieri seara (sambata), iar cand am ajuns acasa am avut parte de o surpriza placuta: toata casa a fost decorata cu baloane roz si tot felul de accesorii roz cu botosei, fundite cu suzete, mesaje de genul „It’s a Girl” sau „Baby Girl”.

Deoarece se stie ca nou-nascutii sunt uratei, imi bagam in cap dinainte de nastere, ca si fetita mea va fi uratica  in primele zile pentru a nu ma speria prea tare daca va fi si ea astfel. Dar nu a fost asa! Din contra… am ramas surprinsa. Dupa cateva minute de la nastere (dupa ce i-au stabilit scorul Apgar si au spalat-o) mi-au adus-o sa o vad. Nu imi venea sa cred cat de frumoasa este, ce piele fina si curata are. Din acel moment am fost de nedespartit… ea a stat cu mine in rezerva. Aseara, fiind acasa, a fost cea mai lunga noapte, trebuia sa o schimb singura si sa o alaptez din ora in ora. Cel  mai mult am reusit sa dorm incontinuu 50 de min. Este doar obositor, dar nu foarte dificil. Am invatat destul de multe la clinica, deoarece tot timpul a avut grija si a stat cu mine o asistenta, iar fetita mea a avut neonatologul ei personal.

Sunt implinita 100%… :)  Traiesc un sentiment ce e greu de exprimat in cuvinte.

Vreau sa scriu mai multe, dar mai e putin si se trezeste fetita si trebuie sa ii fac băiţă… a trebuit sa imi aloc timp si pentru pusul pozelor aici si de aceea nu am timp sa termin acum acest post.

P.S. Inca nu stim care va fi culoarea ochilor ei,  acum sunt „tulburi”… ca niste nori cenusii. Mai vedem peste cateva saptamani/luni…

Decor Roxalia1

Decor Roxalia1

2 thoughts on “Sunt mămică!

Lasă un comentariu

