Zodii

Persoanei nascute la data 3.11.2010, ora 16:50, ii corespund urmatoarele zodii:

Dupa Zodiacul European:
zodia Scorpion (decada 2)
ascendent in Taur

Dupa Zodiacul Chinezesc:
zodia Tigru (de Metal)
ascendent in Maimuta

Dupa Zodiacul Indian: zodia Turn
Dupa Zodiacul Druidic: zodia Nuc
Dupa Zodiacul Floral: zodia Papucul doamnei

 


Pentru mine: 13 nov 1987, ora 12:15

Dupa Zodiacul European:
zodia Scorpion (decada 3)
ascendent in Varsator

Dupa Zodiacul Chinezesc:
zodia Iepure (de Foc)
ascendent in Cal

Dupa Zodiacul Indian: zodia Leu
Dupa Zodiacul Druidic: zodia Castan
Dupa Zodiacul Floral: zodia Albastrea

 

Informatiile le-am luat de aici.

One thought on “Zodii

  1. Am intrat intamplator pe contul tau de facebook anul trecut pe 30 august, nu am uitat nici acum. Te-am confundat cu o cunostinta din oraselul meu natal si desi am constatat „eroarea” pur si simplu nu am putut sa nu-ti rasfoiesc pozele…. Imi amintesc perfect ca am participat la prima nunta din viata mea in septembrie, iar tu, Roxana ai fost inspiratia mea si asta pentru ca dupa lungi analize ale tinutelor tale, m-am convins ca o rochie lunga este cea mai potrivita pentru o domnisoara( desi inainte gandeam ca la cei 21 de ani ai mei nu ar trebui sa-mi ascund picioarele intr-o rochie lunga). Ti-am rasfoit pozele si in lunile ce au urmat, in care m-am convins ca exista mamici tinere, frumoase si ingrijite, iar nasterea unui copil nu ar trebui sa deterioreze imaginea femeii. Insa dupa ce ai pus restrictie, m-am intristat…asa ti-am descoperit blogul si am citit tot ce este pe aici. Ti-am trimis o cerere de prietenie pe facebook si am asteptat, am asteptat si tot asteptat…pana cand am citit ce ai scris tu pe blog despre multitudinea de cereri de prietenie si despre persoanele care iti tot trimit mesaje. M-am gandit ca nu are rost sa-ti scriu ca sa nu te deranjez…si mi-am vazut de treaba, pana azi cand am intrat si am mai citit cate ceva si m-am gandit sa-ti scriu, poate nu atat de bine pe cat te pricepi tu dar am zis ca toate au un inceput. Poate sunt mai multe persoanele care ti-au mai spus, dar cred ca esti inzestrata cu niste calitati extraordinare care pur si simplu pe mine ma inspira, ma motiveaza si in cele mai cumplite momente prin care trec, un simplu post de-al tau ma ajuta sa-mi amintesc cine sunt, unde trebuie sa ajung si cat de mult trebuie sa lupt sa ajung fericita; pentru ca multi spun ca ea nu exista, tu esti dovada vie ca fericirea exista, in toate formele ei.
    Eu iti voi da add din nou pe facebook si sper sa-mi accepti cererea, iar daca tu esti de parere ca nu este potrivit, eu ma voi conforma. Ma gandesc ca ai putea sa scrii mai multe pe blog despre micile secrete pe care fetele, femeile ar trebui sa le stapaneasca, cateva indicatii referitor la stil, hairstyle, machiaj si vestimentatie. Sunt foarte curioasa in anumite poze cum iti prinzi parul, poate ti se pare stupid si ai sa razi, dar am intors laptop-ul pe toate partile la anumite poze sa-mi dau seama cum iti faci anumite coafuri si tot nu mi-am dat seama :)))
    Pfff… ti-am insiruit o gramada de randuri aici, poate cam dezordonat :D
    Multa sanatate si fericire!!!

    Daniela Chiriac

    Apreciază

Lasă un comentariu

