O luna de viata!

Fiica mea a implinit astazi o luna!  Maine mergem la tara sa isi cunoasca strabunicii si stra-strabunica, si va fi prima oara cand o ducem pe Roxalia intr-o vizita. Pana acum o mai scoteam afara doar in curte daca era soare.  Dar am vrut sa fie botezata si dupa aceea sa incep cu vizitele. In schimb, vizite acasa a primit destule… cam o data la doua-trei zile, deci nu a dus lipsa de agitatie si lume noua. Si pentru ca am obisnuit-o asa, poate dormi in zgomot. Oricum ea e foarte linistita, plange putin si rar. Iar cand plange, nici bine nu pun mana pe ea sa o iau in brate, ca se opreste.

Am nascut-o cu 3.100 kg, dupa care a scazut in greutate pana la 2.960 kg in primele zile (aceasta scadere e normala si se datoreaza schimbului de lichide). Cand am plecat din clinica avea 2.990 kg. Azi am cantarit-o si am masurat-o, are 4 kg  si a crescut 9 cm.  In prima luna un bebelus trebuie sa ia in greutate intre 750 de grame si 1 kg, deci se incadreaza perfect. :)  Si a crescut doar cu laptic matern, dat la cerere… adica foarte des. Tin minte ca prima noapte cu ea acasa a fost mai obositoare, cel mai mult am putut dormi incontinuu 50 de minute. Acum e mai bine, vrea sa manance o data la 2-3 ore noaptea.

In fiecare seara ii fac masaj cu ulei de levantica si baita cu ceai din plante. Ii place foarte mult la baie, nu degeaba e semn de apa. :D

One thought on “O luna de viata!

Lasă un comentariu

