Primul zambet voluntar…

… a fost saptamana trecuta. Mai exact mi-am dat seama ca imi zambeste mie abia pe 10 dec, dar e posibil sa imi fi zambit  si mai devreme. Dar o sa tin cont de data de 10 dec, pt ca atunci cand am strigat-o pe nume s-a intors dupa mine. De fapt s-a intors la auzul vocii mele si nu la auzul numelui…caci e prea mica sa isi dea seama ca asta e numele ei.

Cele 6 stari diferite pe care le are un bebelus in luna a 2 a, inclusiv Roxalia mea:

Somn linistit –  atunci cand ochii copilului sunt bine inchisi si nu se misca in somn.

Somn activ –  atunci cand copilul are ochii inchisi dar se misca din cand in cand. Tresare, zambeste, se incrunta si se intinde in timpul somnului activ.

Somnolenta –  atunci cand ochii sunt partial deschisi, corpul e linistit si expresia fetei e visatoare, zambeste.

Plans – este o stare care pentru nimeni nu are nevoie de explicatie :))

Perioada activa – este o perioada de timp in care copilul e foarte activ, cand gangureste, geme, tipa sau face zgomot care arata cand ceva nu-i place.

Perioada linistita – este cel mai frumos moment din timpul zilei cand copilul e relaxat, ochii ii sunt deschisi si lucitori. Copilul observa toate lucrurile interesante din jurul sau.

Ultima oara am filmat-o (5 min) cand era in perioada linistita, dupa care a intrat in perioada activa. Daca  intrati pe acest link, veti observa ca in primul minut e ft cuminte, are ochii deschisi si lucitori si nu scoate niciun sunet, dupa care pe la min 1:20 incepe sa gangureasca, sa isi agite mainile si picioarele.  Iar sunetul de la minutul 1:41 pare a fi un „Hello!” alintat. Imi pare rau ca am inchis camera exact cand a inceput sa zambeasca. Dar o voi mai filma cand am timp si sper sa scot un zambet (voluntar chiar!) de la ea pentru a-l impartasi cu voi, prietenii mei. Doar cei care sunt logati pe fb si sunt prieteni cu mine vor putea accesa linkul.  Repet! Daca nu ma cunoasteti personal, va rog nu imi mai trimiteti cereri, pt ca nu va dau accept daca nu va cunosc. ;)