Haribo

Este ora 00:13 si Roxalia doarme de la 23. Nici nu are rost sa ma culc, pentru ca se va trezi in jumatate de ora pentru mâncărică + schimbat. Dupa ce o „alimentez”, tragem amandoua un pui de somn pana pe la 2-3, dupa care iar mâncărică + schimbat.  Poate imi va face o surpriza si doarme si ea macar 4 ore continuu in aceasta noapte. Eu tot sper… de saptamani bune. :)) Maine dimineata are programare la un control oftalmologic de rutina. Bine ca e vis-a-vis de casa mea aceasta clinica, si ma duc fix cand ii este randul. Mi-ar fi fost mila sa o tin prea mult in sala de asteptare a unei clinici. Iar dupa amiaza, mergem la tara sa isi cunoasca cealalta strabunica. Din pacate, pe strabunic a avut sansa sa il cunoasca doar din burtica, cand ea era inca embrion. Avea 8 saptamani, si am reusit sa ii arat bunicului meu poza de la ecograf. Arata ca un ursulet de jeleu Haribo. Statea exact in pozitia ursuletului. Pacat ca nu am stiut daca e fetita sau baiat… tare mi-as fi dorit sa fi stiut si el… :(

Nota! Roxalia  are acum o luna si 2 saptamani – 4700 de grame. A luat 700 de grame in ultimele 2 saptamani.