Rotarix & Infanrix Hexa

Și acum verdictul.

I le-am făcut pe amândouă Roxaliei pe 20 ianuarie și nu a avut reacții adverse.  I-am luat temperatura constant și maximul a fost de 36,7.

Inainte si dupa vaccinul oral Rotarix, nu i-am dat sa manance pentru a nu-l regurgita.  Dar oricum am avut oarecare emotii timp de o ora.

Rotarixul se gaseste la noi in Bacau la Farmacia nr 1 si costa 320 ron prima doza (trebuie sa mai cumpar inca o doza la 4 luni). Infanrixul a fost mai ieftin, cred ca 160, nu mai tin minte exact.

Despre Rotarix am vorbit amanuntit intr-un post trecut, acum ar trebui sa scriu si despre celalat vaccin 2-3 randuri.

Infanrix hexa este indicat pentru vaccinare primară şi de rapel a sugarilor, împotriva difteriei, tetanosului,tusei convulsive, hepatitei B, poliomielitei şi a bolii determinate de Haemophilus influenzae tip b. Pe scurt este un vaccin combinat  DTPA-HBV-IPV+HIB.

Lasă un comentariu

