Infloresc…

Roxalia a facut ieri 3 luni de la nastere, dar un an de existenta. E de un an in sufletul si inima mea.

O iubesc atat de mult, si de cate ori ma asez noaptea sa dorm langa ea, o privesc si simt ca infloresc. Imi trec prin corp, mii de fiori, fluturi ai iubirii… fiori ce doar o mama ii cunoaste. Fetita mea… un copilas micut, cu gene luuungi si intoarse, cu „ochii mari, verzi, vii ca niste intrebari de clestar” , ce ma urmaresc cand merg prin camera.  Copilasul meu cu zambetul inocent ce creeaza dependenta…

 

One thought on “Infloresc…

  1. Buna . Imi place blogul tau, aproape tot ce scrii si cum scrii, dar sincer acesta este unicul post in care ai scris exact cum te simti. E mai frumos asa.

    Apreciază

Lasă un comentariu

