Paste Carbonara

Pentru ca cineva mi-a spus astazi “Sunt cele mai bune paste pe care le-am mancat! Asta e gustul pe care mi-l imaginam.” , m-am gandit sa impartasesc cu voi reteta mea de Paste Carbonara.

Dureaza putin… in jur de 15-20  min. Asta daca nu te freaca nimeni la cap. Altfel dureaza si 25-30 minute, daca ai un bebelus care merge in 4 labe prin toata bucataria, se opreste la fiecare sertar in parte si scoate ce i se pare ca-i “super”.  In timp ce pregateam pastele, gresia mea era  toata acoperita cu saci de gunoi. Oricum, nu ai cum sa te enervezi, e foarte scumpa cand se duce direct la sertar, si incepe sa deruleze sacii. Ar trebui sa o filmez. :))

Uite cum imi plac mie pastele carbonara! Am adaugat urmatoarele:

–          500 gr paste (Penne Rigate  de la Barilla)

–          200 gr muschi file afumat + 50 gr Kaiser afumat

–          400 ml Smantana dulce pt gatit 32% grasime (LaDorna)

–          3 oua intregi (se poate face doar cu galbenusurile, dar azi le-am pus intregi)

–          1 catel usturoi

–          8 linguri cu varf de parmezan (se poate pune si cascaval ras -> inca nu am incercat asa)

–           Sare, piper.

–          Ulei de masline.

Si incepem!

Se pun pastele in apa fierbinte cu putina sare. Se tin cu un minut in minus decat cum apare pe cutie. Le-am tinut 10 minute. Mi-am pus chiar si alarma,  sa nu uit. :)) Eu am o problema, mereu uit ca am ceva pe foc. :|

Separat, am pus la rumenit cubuletele de muschi si kaizerul taiat fideluta, in ulei de masline. Noi cumparam  uleiul de masline de la Amway, mi se pare f bun. Am adaugat aici si un pui de catel de usturoi, taiat in 4.

Intr-un bol am pus ouale si smantana. Dupa o mica omogenizare, am adaugat cele 8 linguri de parmezan, sare si piper. Se amesteca.

Dupa cele 10 minute, se scurge apa si se adauga muschiul si kaizerul. Se amesteca.  Dupa care se adauga sosul. Le mai las la foc cam 2 minute, in timp ce le amestec. Dupa ce inchid aragazul, le acopar si le mai asa cam 5 minute.

Asta a iesit!

Mai jos puteti vedea o poza cu ingredientele.  Se vede si Roxalia in fundal. Intre timp si-a gasit de joaca pe hol. ;))

Si o alta poza, in care se vad ingredientele mai bine. In caz de vreti sa va “sara in ochi” cand mergeti in supermarket. :))

3 thoughts on “Paste Carbonara

  1. Super! O sa incerc si eu, e greu sa incerci in fiecare zi sa gatesti ceva nou si interesant and quite a challange, asa ca nu pot decat sa aplaud initiativa ta si mai astept retete! Poate ai timp sa pui si retete ale mancarurilor pe care i le pregatesti Roxaliei! Am si eu un bebe de 2 luni si vreau sa ma pregatesc din timp! Pupici!

    Apreciază

Lasă un comentariu

