La multi ani, Oana mea!

Astazi, 12 august, este o zi speciala pt mine si asta pt ca te-ai nascut tu. Iti dedic  iar un post de ziua ta.  Le mai tii minte pe celelalte 2? Cel din 2009 si cel din 2010?

Ce bine am putut sa imi exprim gandurile in postul din 2009. :D   Iar in postul din 2010 spuneam ca 4 ani la rand, fix pe 12 august, nu am lipsit de la ziua ta. Uite ca anul asta, ne vedem din pacate dupa 25 august pt a sarbatori.

Draga mea, iti doresc sa fii cea mai fericita incepand cu ultima saptamana din august.  Sa ti se implineasca un mare vis.  Si mi-as dori, pana in 2015 sa ii faci o verisoara  sau un verisor Roxaliei. Si sa te bucuri de ea/el alaturi de iubitul tau, purtand si verighete pe degete. Asta imi doresc eu pt tine!

Te iubesc!

Iti multumesc mult pt ca daruiesti si nu ceri altceva decat respect. Dar intr-o zi iti voi face un tort mare mare din ciocolata!

Uite ce expresiva e Roxalia, iti face cu ochiul:

Lasă un comentariu

