Jurnal de mămică: Primii pasi!

Post rapid. Minunea s-a intamplat acum 10 minute.

Stateam de vorba cu Al in living, eram in picioare fata in fata langa masa, iar Roxalia se afla la 1 metru jumatate de noi.

Noi tot vorbeam de cum sa ne impartim treburile sa facem curatenie, si deodata imi zice Al, privind-o pe Roxalia cu coada ochiului: „Uite, s-a ridicat in picioare singura!”

„Pai, asta face de multe saptamani, Al! Chiar asa, fara sa se sprijine de ceva.”

O priveam amandoi fara sa isi dea seama si deodata vedem ca face un pas.

„Nu te misca! Sa nu o speriem…”

Si am inceput sa numaram incet: ” 2 pasi…3…4…5..6..7″ Dupa care se lasa in jos.

Incepem sa sarim in sus de bucurie, o luam in brate si o pupam.

Sunt fericita, ca am fost pe faza la momentul asta de neuitat. A fost de vis!

In timp ce scriam acum, Roxalia a mai facut un pas pe langa mine.

Roxalia – 10 luni si fix o saptamana – primii pasi

10 thoughts on “Jurnal de mămică: Primii pasi!

  1. Salut,

    Ne face placere sa te invitam sa te inscrii in revista blogurilor pe http://www.allblogs.ro .

    Beneficiezi de promovare gratuita a blogului prin inscrierea in http://www.allblogs.ro, care are un numar mare de indexari, impartite pe categorii, ajuta la cresterea popularitatii web a blogului in algoritmii de calcul al motoarelor de cautare. Blogul devine mai popular prin afisarea de linkuri catre acesta, afisarile atragand vizitatori targhetati.
    Cu cat exista mai multe linkuri catre un web site, cu atat importanta web siteului este mai mare in „opinia” motoarelor de cautare.

    Numai bine,
    echipa allblogs.ro

    Apreciază

  2. Este foarte important pentru tine in principal dar si pentru restul care au curiozitatea sa citeasca blogul tau.Scrii foarte frumos ar trebui sa scrii o carte sau ceva chiar ai talent spre arta din cate am inteles…..Iti mai spun ceva dar nu vreau sa mi-o iei in nume de rau dar de ce nu participi la next top model

    Apreciază

  3. Alexandra, de scris carti poate o voi face, pentru ca e o dorinta de a mea mai veche (plus ca cineva apropiat mie ma tot bate la cap). Dar sa particip la NTM, in niciun caz. In primul rand, nu ma mai intereseaza sa fiu model, am alte tinte. In al doilea rand mi se pare foarte urat cum se comporta cei din echipa NTM cu fetele, iar eu nu pot sa fiu docila. Am ajuns in finala la Miss Romania 2007, si m-am cam scarbit de ce am vazut acolo….si de cum se organizeaza totul.

    Apreciază

  4. Felicitari pentru primii pasi! Tot pe 10 sept 2011 am facut si noi primii pasi in viata sub taina cununiei….
    Mi-ar face placere un accept pe facebook, pentru a putea fi la curent cu experientele voastre…sunt numa’ bune de inspirat! Felicitari pentru blog!

    Apreciază

Lasă un comentariu

