Salată rusească – „Mimoză”

In ultimul timp am incercat mai multe retete noi, (am facut si poze in caz de ma gandesc sa le postez pe toate), dar astazi vreau sa las aici pe blog reteta salatei “Mimoză”. Am invatat-o de la prietena mea Anya, originara din Siberia, dar sta in Romania din 2006. De cand am mancat la ea, am mai facut reteta asta de vreo 3 ori… atat de mult mi-a placut. :D

Ingredientele de care aveti nevoie pt un bol maricel sunt (eu am folosit 2 boluri mici, pt ca bolul maricel era ocupat cu musaca – > o super musaca, ha ha ha):

–          3 cartofi

–          2 morcovi

–          1 conserva mare de ton in ulei

–          3 oua

–          1 ceapa

–          maioneza

–          sare.

Se pun cartofii (in coaja), morcovii si ouale (ele separat) la fiert.

Dupa ce sunt moi (cu exceptia oualelor), luati coaja si dati pe razatoare cartofii in bol. Astfel ati format primul strat. Puneti sare. Dupa care urmeaza stratul subtire de maioneza.

Puneti tonul, pentru a forma alt strat.

Urmatorul strat va fi cel de ceapa, taiat foarte marunt. Puneti iar sare.

Urmeaza stratul de morcovi (tot pe razatoare, dar folositi-o pe cea mica ca sa nu iasa ca la mine asa de mare). Iar maioneză in strat subtire.

Urmeaza albusul dat pe razatoarea mica. Puneti sare, daca va place sarat.

Daca nu va este greata de la maioneza, mai puteti pune un strat subtire.

Iar ultimul strat va fi cel de galbenus ras.

Dupa preferintele voastre, puteti mari sau micsora cantitatile ingredientelor.

Pofta buna!

Asa arata musacaua mea:

2 thoughts on “Salată rusească – „Mimoză”

Lasă un comentariu

