11 luni şi-o reţetă!

3 octombrie 2011…. 11 luni de la nasterea Roxaliei si 1 an de la Baby Shower. Cum s-a nimerit sa fie organizat Baby Shower-ul..exact cu o luna inainte sa nasc. :D

Mai am fix o luna in care sa ma bucur ca am un bebelus. Cand va implini un an, Roxalia nu va mai fi considerata bebelus, ci copil (toddler).

Uitati ce mare s-a facut… dar fara dintisori, evident. :))

Si acum sa continui cu reteta pe care am pregatit-o de ziua Roxaliei. Am facut File de salau cu smantana dulce.

Ingrediente pt 4 persoane:

– 850 gr de file salau

– 2 buc ceapa rosie

– 2 morcovi mai mici

– 1 leg maricica de marar :))

– 500 gr smantana dulce (La Dorna)

Pt garnitura: Orez Bob cu Bob (am luat Scotti si Uncle Ben’s). Dar am facut greseala sa pun 4 pungulite de cate 125 gr la fiert pt 4 persoane. :)) Este de ajuns doar 2 pungulite pt 4 persoane.

Preparare:

– In ulei de masline se prajeste ceapa si morcovul (se pune sare).

– Se taie salaul in cubulete de 4-5 cm. Dupa care se rastoarna peste ceapa si morcov (dar faceti lucrul asta cand e moale ceapa si morcovul)

– Eu am mai turnat si putina apa calda… pt ca nu vroiam sa se prajeasca doar in ulei (cat de cat incerc mereu sa fac mancarea mai dietetica).

– Peste apx 20-25 de min, am adaugat smantana dulce si mararul.

– L-am mai lasat cam 30 de min.

– Intre timp se pune si un pic de Secretul Gustului.

Asa trebuie sa arate:

Ca design, nu arata prea impresionant, dar imi place ft mult la gust. In farfurii, am ales sa pun salaul peste garnitura, pt a intra bine sosul si in orez. Tocmai de aceea nu arata excelent, si nici nu am avut timpul necesar sa aranjez cat de cat.  Oricum, cina a fost laudata de catre invitati.

4 thoughts on “11 luni şi-o reţetă!

  1. Nu, dar mi-as dori sa croiesc multe chestii pt mine si Roxalia. Masină de cusut mi-am cumparat deja, dar nu gasesc sa fac cursuri in Bacau. :(

    Apreciază

  2. Asa mama ,asa fiica….sunteti superbe amandoua… sa va traiasca minunea asta de copil… iar fericirea voastra este ilustrata in chipul ei….Felicitari pentru ingeras….si pentru tine nu mai spun am toata aprecierea din lume pentru cum gandesti…..

    Apreciază

Lasă un comentariu

