Mâncare pentru bebeluși făcută la Smoothie Maker

În sfârșit am reusit sa ii dau Roxaliei sa manance un intreg ficatel fara sa ii fie scarba. Pana acum manca doar cateva lingurite, dupa care nu mai voia. Am incercat sa ii pun intr-un castronel ficatel fiert, piure, unt si sa le amestec cu un blender normal. Nici atunci nu i-a placut.

Astazi i-am pus la Smoothie Maker un ficatel fiert, o banana, putin unt, 3 linguri lapte si o lingura mare de piure. Pe langa faptul ca in 10 secunde a fost gata (fata de cele 2 min la blender), a iesit o super crema. Arata ca inghetata de ciocolata de la dozator. A mancat tot din castronas. Probabil a fost si datorita bananei, dar faptul ca aparatul le-a amestecat atat de bine, nu cred ca se mai simtea ficatelul atat de mult la gust.

 

Nu vreau sa-i fac reclama aparatului, pentru ca nu e cine stie ce. Prima oara m-a enervat, nu a iesit un smoothie de mar, exact cum am vrut. Ca sa iasa ca la TV, trebuie sa pui si ceva lichid (lapte, apa, etc) daca legumele/fructele respective nu sunt moi.

Am incercat sa fac si sosuri la el. Astea chiar ies super.

La cateva zile dupa ce mi l-am cumparat, am primit un newsletter pe mail de la iDieta cu un articol ce mi-a fost de mare ajutor, cu cateva „retete” delicioase pentru smoothie-uri:  Bauturi care ard grasimile.

Azi am cumparat si un dovleac pentru Roxalia, ca maine sa ii pregatesc un sufleu de dovleac. Reteta pt bebelusii de peste 10 luni este destul de simpla:

Taiem cubulete un dovlecel (se curata de coaja, se scot fibrele, etc) si il fierbem la abur 10 min. Dupa ce se raceste un pic, pun peste dovleac 2 galbenusuri, 2 linguri de branza de vaci (eu voi pune calcica).  Pun toate astea 10-20 de secunde la Smoothie Maker, dupa care voi pune compozitia intr-o forma unsa cu unt la cuptor in bain-marie, timp de 20 de min. Si gata! Sper sa ii placa.

 

Lasă un comentariu

