Stră-străbunica Roxaliei a împlinit 92 de ani!

90 de ani, 91 de ani si astazi 92 de ani!!!

M-am dus la ea cu tort, cadouri si o stră-strănepoată! Ce fericita am facut-o!

Oare cum ar fi sa ajung sa fiu si eu stră-străbunică? Adica Roxalia sa vina la mine cu fiica ei si cu nepoata ei. Ce departe ma gandesc.  :)) Si Roxaliei nici macar nu i-a iesit dintisorul de care vorbeam ieri.  Primul dintisor… care intarzie sa apara!

Imi pare rau ca cealalta strabunica a mea ce mi-a fost draga, nu a prins-o pe Roxalia. Dar cel mai rau imi pare ca nu am prins-o decat 5 ani. Am atatea amintiri cu ea, o iubeam mult.  Era mama bunicului meu matern. Data trecuta cand am fost la tara, am trecut prin Cucova/Parava  special sa ma duc la mormantul ei. Nu l-am gasit… incercam sa imi amintesc de acum 19 ani in ce parte a cimitirului  a fost inmormantata.

Dar astazi, m-am oprit iar la biserica din Cucova, si nu m-am lasat pana nu am gasit mormantul. Si iata ca l-am gasit! Strabunica Steliana era nascuta pe 9 nov 1917. Era scorpion! Acum inteleg apropierea dintre noi. Ha ha ha! :)))

Dupa care l-am vizitat si pe strabunicu` (tatal bunicii mele materne). Pe el nu l-am cunoscut niciodata.

E interesant sa iti vizitezi toti strabunicii…chiar daca nu poti vorbi cu unii dintre ei. :)))

Ma atrage tot ce provine din radacinile mele. As vrea sa fac un super arbore genealogic si sa fie complet…dar am nevoie de atatea informatii…

Iar astazi, pe tortul strabunicii mele, am vrut un miiic arbore genealogic, doar cu 5 generatii din mama-in-mama. Iata ce a iesit:

8 thoughts on “Stră-străbunica Roxaliei a împlinit 92 de ani!

  1. Roxana esti o fata deosebita si ai o familie frumoasa! Multa sanatate stra-strabunicii si sa va bucurati multi ani de ea :). Pozele tale sunt o explozie de bucurie, culoare si fericire.
    Mult succes in tot ceea ce iti propui!

    Apreciază

  2. roxana nu stiam ca strabunica ta sta la valea seaca,eu am bunicii in sascut.ador sa merg la manastirea cucova este ceva special ce ma leaga ,de altfel am fost botezata akolo!multa sanatate strabunicii tale si familiei de asemnea!

    Apreciază

  3. „Ma atrage tot ce provine din radacinile mele. As vrea sa fac un super arbore genealogic si sa fie complet…dar am nevoie de atatea informatii…”

    Mai profita acum cat o mai ai pe strabuni pentru ca ele in general sunt ca niste adevarate carti de istorie :)

    O zi frumoasa!

    Apreciază

  4. am citit in parte postarile de pe blogul tau accesat din intimplare si sincer am ramas profund impresionata de tine la virsta ta esti o femeie de fapt ai putea spune de trei ori femeie esti o mama implicata o femeie frumoasa si se pare ca si o gospodina si o sotie perfecta . asa ceva nu prea gasesti in ziua de azi sau prea putin la tinerele de virsta ta .sa iti dea dumnezeu sanatate ca cred ca restul le vei obtine singura dca nu le ai deja ..

    Apreciază

  5. CIne n-are batrani, sa-si cumpere!
    Felicitari ca pretuiesti bucuria de a fi mama, fiica, nepoata, dar si stra-nepoata! Mai rar gasesti persoane sa cumuleze atatea „functii” :)

    Apreciază

Lasă un comentariu

