Decorarea semineului: Halloween & Autumn

Pentru decorarea semineului de Halloween am avut multe idei, dar cand sa le pun in practica si sa ma duc sa caut prin oras ce aveam nevoie, a racit Roxalia chiar cu putin timp inainte de Hall, asa ca a trebuit sa stau in casa. Plus ca, recunosc, nici nu mai aveam chef sa mai imbunatatesc prea tare aspectul semineului, asa ca l-am lasat cum il decorasem cu cateva saptamani in urma.

Atat am reusit sa fac:

Detalii:

 

Dovleceii de mai jos i-am desenat si pe spate, special pt petrecerea Roxaliei de sambata. O sa pun atunci poze!

 

4 thoughts on “Decorarea semineului: Halloween & Autumn

  1. Foarte frumos ti-a iesit decorarea semineului !! :x
    Am sa profit de aceasta ocazie si o sa spun aici pentru ca am vazut ca nu mi-ai confirmat cererea pe facebok: La multi ani Roxaliei !! Multa sanatate si bucurie alaturi de cei dragi care o iubesc mult, pentru ca datorita ei intreaga familie si mai ales voi sunteti impliniti. E o minunatie de fetita !! Sa va bucurati de ea !!

    Apreciază

Lasă un comentariu

