Roxalia’s 1st Birthday Party with Minnie Theme

Și  uite că a trecut și ziua mult așteptată: prima petrecere aniversară a Roxaliei, luatul din moț și ruperea turtei!

Petrecerea a avut loc pe 5 nov, intr-un loc drag de al nostru, dupa amiază.

O mica descriere?

Minnie Mouse theme. Culoare. Foc în șemineu. Dovlecei pictați. Tutu dress. Tort cu 3 etaje. Artificii. Preparate tradiționale de casă. Animatori. Pictat copii pe față. Pictat 2-3 adulți pe față.  Pictat toți adulții pe față. Confetti.  Luat din moţ. Ruperea turtei. Ales din tăviță. Dans. Distracție. Nebunie!!!

Si acum sa descriu cu detalii.

Tema pe care am ales-o inca din primavara a fost Minnie Mouse. Intre timp tot ce vedeam rosu cu buline albe cumparam. Am dat comanda din timp de pe ebay pt rochita Roxaliei, pt rochia mea, pt papionul cu Mickey si alte accesorii.

Prin vara i-am comandat din Anglia o suzeta cu lant, cu capul lui Minnie Mouse (baby). Si noroc ca i-am tot dat-o sa o foloseasca atunci, pt ca la petrecere am adus-o doar de decor, Roxalia renuntand la a folosi suzeta de pe la 10 luni. Si acum nici nu are obiceiul sa isi suga degetul.

Rochia mea a fost de Minnie Mouse, am comandat-o din Anglia. Papionul cu Mickey a venit din Coreea de Sud, iar palaria am luat-o asta vara de la Mamaia.

Cu vestimentatia Roxaliei a fost un pic de bataie de cap. Am dat comanda in America pe 6 sept. Dupa ce au facut-o, au trimis-o spre Romania pe 23 sept.  Se facuse deja 24 octombrie si eu nu primisem niciun aviz. Stateam oarecum intr-un stres ca nu o sa ajunga pana pe 5 nov, dar intr-un final, cand m-am dus la vama sa verific, rochita era acolo… asteptandu-ma de pe 12 oct. Daca stiam, sau daca as fi incercat mai devreme, eliminam un mic stres.

Am invitat cam toti prietenii care au copii, familia si nasii Roxaliei…am fost in total 70 pers:  56 de adulti si 14 copilasi.

Pentru copii am chemat 2 personaje (Minnie si  Mickey) care au facut atmosfera, jocuri, dansuri, au daruit copiilor baloane modelabile si i-au pictat pe fata. Dupa care ne-am pictat doi-trei adulti pana cand i-am convins aproape pe toti. A fost un moment foarte frumos.

Dupa ce au plecat, a urmat momentul taierii motului.  Nana Roxaliei i-a taiat putin par din 4 parti sub semnul crucii, dupa care l-am lipit cu ceara de la lumanarea de botez pe un banut din argint cu Carol I.

Urmatorul pas, a fost ruperea turtei. Nanul a rupt turta in 4, tot sub semnul crucei, si am impartit toata turta in sala. Fiecare trebuia sa manance putin din ea, si sa nu ramana deloc. Nu am uitat nici recipientul cu apa sub scaunul Roxaliei.

Si in sfarsit a venit momentul cu alesul de pe tava. Am pus pe tavita urmatorele lucruri:

–          O vioara (muzician)

–          O seringa (doctor)

–          Inima (noroc in dragoste)

–          Parfum (cocheta)

–          Luciu de buze (cocheta)

–          Creion (arhitect)

–          O carticica (intelepciune, profesor)

–          Constitutia (judecator/avocat)

–          Card (director de banca)

–          100euro („împinită material”)

–          O papusa ce avea prinsa de rochita ac si ata (designer vestimentar, frumusete, actrita, fotomodel)

–          Oglinda (frumusete, cocheta)

–          Pix (director, contabil, etc)

Si acum sa va zic cele 3 lucruri alese. Desi stateam toti “calare” pe ea, era foarte calma, se concentra ce sa aleaga. Cred ca a durat minim 10 minute pana a ales 3 lucruri.

Primul a fost bancnota de 100 euro. La al doilea, s-a concentrat foarte mult, punea mana pe ceva, dupa care o retragea fara sa ia acel lucru. Pana la urma a luat papusa. Al treilea lucru a fost luciul de buze. De fun, am lasat-o sa mai ia un lucru: vioara. Dupa care, i-am luat tava din fata, ca altfel daca stateam sa vedem ce lucruri mai lua, cred ca dura inca o ora pana se decidea.

Dupa superstitie, ar insemna sa fie frumoasa, bogata si cu o meserie iubita de multe femei.

Un alt moment asteptat cu drag de toti copiii: Tortul!  A avut 3 etaje, iar compozitia a fost  din mascarpone, ciocolata, vanilie si mure.

Dupa toate momentele s-a lasat si cu dans r’n’b. :x

Am pus 145 de poze AICI, iar zilele urmatoare, sau poate sapt viitoare, ca de maine pana luni sunt incoltita de evenimente, o sa vreau sa postez si un filmulet, sa o vedeti pe Roxalia cum dansa la ziua ei.

A crescut atat de mare, si face atat de multe lucuri noi, de abia am timp sa mai notez. Ieri  i-am facut cu ochiul, si in sfarsit a reusit sa ma imite (eu facandu-i foarte des). Si e atat de scumpa cum incearca sa faca doar dintr-un ochi.

minnie party

Mother and daughter

baby minnie party

Baby Minnie

dovlecei decorati de mine

Dovleceii decorați de mine.

304095_2382158726900_1471597032_n

minnie cake

artificii minnie

minnie party table

379499_2382159886929_755562450_n

9 gânduri despre „Roxalia’s 1st Birthday Party with Minnie Theme

  1. Am vazut pozele de pe facebook, nu-mi pot da seama de unde ai atata imaginatie sa gasesti tematica si mai ales sa o respecti pe cat de mult posibil. Foarte draguta perecerea. ;)

    Apreciază

  2. Am vazut si pozele de la ziua ta ce sa spun …super ,cu tematica …foarte frumos…si am sa iti urez ca toti ingerii sa comploteze in favoarea ta si sa fii fericita si iubita si sanatoasa…si sa traiesti o suta de ani…si sa ne incanti de fiecare data cu ideile tale …dar sincer aia mica v-a cam luat pe toate asa ca mai mult am admirat-o pe ea decat pe voi….Bv pentru entuziasm si pentru ideile pe care le ai …

    Apreciază

  3. Am vazut prima data pozele cu tine pe facebook, cand una din prietenele mele a dat like unei poze de-a ta si mi-a aparut pe pagina principala. M-au fascinat pozele voastre. Fetita e o dragalasa. Sa va traiasca si sa va bucurati de ea :) Am ramas placut impresionata si ma bucur ca exista si la noi in tara persoane atat de deosebite :) Ma bucur tare mult ca am dat si de blogul tau. AM doua ore jumatate de cand stau si citesc, in loc sa invat pe maine, pentru un partial. dar pentru azi spun „stop” :D Abia astept sa mai postezi ceva nou ;))

    Apreciază

  4. Roxana, vreau sa te intreb, unde ai organizat botezul Roxaliei? Am vazut pozele pe facebook si imi place foarte mult locul

    Apreciază

  5. Te referi la restaurant sau la firma de decoratiuni? Botezul a avut loc la Restaurant Phoenix si decoratiunile au fost facute de Daisy Sara Bacau.

    Apreciază

  6. Buna ziua, va necajesc cu o intrebare: rochita pe care o aveti mi se pare minunata si as vrea sa imi comand si eu una.Imi puteti spune va rg de unde ati achizitionat-o?Va multumesc.

    Apreciază

  7. Pingback: A year of love, laughter and fun… Roxalia is turning ONE! | Confessions of a first time mom…

Lasă un comentariu