Jurnal de mămică: 1 an si 2 luni

Acum cateva minute Roxalia a facut ceva nou. Am ramas surprinsa si m-am gandit sa imi notez acest lucru. Ieri am fost la o prietena, si Roxalia a dat de niste pantofi cu platforma si cu toc foarte inalt. A incercat sa se incalte, dar nu a reusit. Ca sa vedem cum reactioneaza, am incaltat-o si o tineam  sa nu cada. A stat nemiscata si cu zambetul pe buze si asta a fost totul.

Iar acum cateva minute [la ora 00:30 inca nu doarme], in timp ce lucram la laptop, aud un tropait de ceva prin casa. Ma deranja, dar nu am bagat de seama… am crezut ca taraie vreo jucarie. Dupa inca 10 secunde de zgomot ma intorc sa vad ce face. Si ce crezi??? Imi  scosese din pantofar o pereche de saboti cu platforma de vreo 7 cm, si mergea cu unul in picior. Dupa care, il dadea jos si-l punea pe celalalt, mergand iar vrei 2 metri cu el singur in picior.

Credeam ca o fetita face acest lucru pe la 2 ani, dar uite ca stie si la 1 an si 2 luni.

Ce mai e nou:

  • Se urca singura in pat.
  • Are 6 dinti.
  • Daca ii spun „hai, iubeste-ma!”, vine si ma strange tare tare de gat.
  • Daca ii este dor de mine in timpul zilei, vine si ma strange de picioare.
  • Daca ii dau un betisor de ureche, stie sa si-l indrepte catre ureche.
  • In ultimul timp de abia mai reusesc sa ii dau  sa manance, vrea sa isi duca ea lingurita/furculita la gura.
  • Plus multe alte chestii si obraznicii :))

Update:

Acum 2 saptamani Roxalia a spus 2 cuvinte noi, si daca tot are 1 an si 2 luni m-am gandit sa completez in postul asta, si nu in altul nou. Prima oara a batut din palme si a zis „Bavo! Bavo!”

Dupa cateva zile, au venit in vizita  verisorii nostri cu  fetita lor de 3 ani. Dupa ce fetele s-au jucat incontinuu cateva ore, a venit si ora plecarii. Doar ca, Andreea (3 ani), nu mai voia sa plece, iar mama ei statea in usa si o ruga sa vina sa o imbrace. Rugamintile au durat cam 2-3 minute, iar Roxalia intelegand ce se intampla, s-a dus la Andreea si aratand cu degetul spre Alina (mama), a spus „cheama”… de la „te cheama”. Cand am vazut cu totii ca Roxalia a inteles ce inseamna „a chema”, am pus-o pe ea sa vorbeasca cu Andreea. :)) Ne-am gandit ca poate mai scoatem vreun cuvant de la ea, dar nu a fost sa fie, doar s-a dus la Andreea, si a tras-o de maneca. :))

In rest, intelege multe lucruri cand vorbim cu ea. Daca imi caut telefonul si nu il gasesc din primele incercari, o rog pe Roxalia sa il caute, si evident il gaseste. De ce? Pentru ca ea il duce in locuri ciudate.

2 thoughts on “Jurnal de mămică: 1 an si 2 luni

Lasă un comentariu

