Salată de conopidă cu ou si piept de pui

Ingrediente:

– jumatate de conopida

– 2-3 bucatele gratar din piept de pui

– 3 oua

– 2 buc ceapa verde

– maioneza (nu e obligatoriu)

– sare, piper

Se desface conopida in buchetele mici, se spala si se pune la fiert in apa fiarta cu sare. La fel si ouale, se fierb tari.

Am facut aceasta salata de doua ori, ieri si astazi. Ieri am dat conopida fiarta prin blender, de a iesit o pasta, iar azi am zdrobit-o pur si simplu cu furculita.

Ieri am pus maioneza, azi nu am mai pus. De aceea am specificat ca nu trebuie neaparat pusa maioneza… mai ales ca nu e sanatoasa.

Sa revin. Alegeti sa faceti conopida cum doriti, dupa care taiati ceapa verde marunt, ouale cubulete, gratarul cubulete. Le amestecati, puneti sare si piper… si gata! E delicioasa! E si mai buna cu paine prajita.

Daca nu puneti maioneza, e buna si pt copiii mici. Roxaliei i-a placut.

Salata de azi:

Salata de ieri:

2 thoughts on “Salată de conopidă cu ou si piept de pui

  1. nu stiu daca ati va placea dar, iti dau aceasta reteta”conopida impanata”,pui la fiert conopida ,apoi o treci prin ou si faina si o pui la prajit,ca sa-si mai ia din ulei,le pui in hartie de bucatarie,sunt bune,adica mie imi plac,daca vrei sa incerci….

    Apreciază

Lasă un comentariu

