Muschi de porc cu zucchini si ciuperci

 

Zilele trecute m-am decis sa fac o mancarica inventata pe loc.

Dimineata inainte sa ies la cumparaturi, am scos din congelator o punga cu un piept si jumatate de pui si o alta punga cu un „piept de pui ciudat”. Vroiam sa fac o supa si mancarica de care am spus mai sus.

Cand eram la cumparaturi, am luat la nimereala cateva legume care ar fi mers in mintea mea la mancarica. Am cumparat zucchini, ardei gras verde, ciuperci champignon, ceapa, ardei gras portocaliu si altele pt supa si pt salata zilnica.

Ma intorc acasa si imi dau seama ca pieptul de pui din punga inchisa la culoare era de fapt un muschi de porc cam de 20 de cm, cu un strat subtire de sunculita deasupra.  Am scapat de sunculita, si am taiat muschiul in bucatele mici mici mici, asa cum imi place mie.

Am incalzit putin ulei, am pus bucatelele de muschi, si le-am prajit circa 10-15 minute. Dupa care, am mai turnat jumatate de ibric de apa fierbinte si o ceapa mare taiata marunt. Cand ceapa s-a inmuiat, am pus bulion. In timp am taiat ciupercile, dovlecelul zucchini, ardeiul gras, ardeiul portocaliu… le-am rasturant pe toate acolo si am mai pus si cealalta jumatate de apa din ibric. Sare, un pic de secretul gustului si gata, a mai ramas putin de asteptat, probabil cam 20-30 de min. Am facut totul din ochi si dupa gust.

A doua zi am facut o mamaliguta si a mers super cu aceasta mancarica. O recomand 100% cu mamaliguta.

O sun  pe mama incantata si ii spun ca am inventat ceva super bun.

Si ea: ” Mda. Ai facut ghiveci.”

Chiar daca reteta asta exista sub forma altor legume, ma bucur ca am reusit sa fac totul din ochi, dupa gust si intuitie fara sa stiu exact cum se face de fapt acest ghiveci ( daca e bine sa pun bulion, daca merg ciupercile cu zucchini, etc.).

 

 

 

Lasă un comentariu

