Roxalia’s 2nd Birthday Party – Strawberry Shortcake Theme

Roxalia’s 2nd Birthday Party – Strawberry Shortcake Theme

01

Pe 3 noiembrie 2012, Roxalia a facut 2 ani, a cazut sambata si am facut o maaare petrecere de ziua ei cu tema Capsunica (Strawberry Shortcake). Am invitat 50 de adulti (parinti) si 20 de copii.

Am organizat eu de la A la Z totul.  Si din aceasta cauza a fost cam stresant in timpul petrecerii, cand mai vedeam anumite chestii care nu au fost puse la locul lor, detalii care nu fost afisate, si pentru ca nimeni nu stia despre ce e vorba, trebuia sa ma ocup eu de tot, si uite ca nu prea am avut timp sa ma relaxez si sa stau de vorba cu invitatii mult mai mult.

Si acum daca ma uit in urma, nici nu stiu daca au contat pentru invitati atat de mult detaliile legate de Capsunica, probabil nici nu au observat 100% tot.  De aceea, data viitoare apelez la o firma de decoratiuni, sau imi fac timp cu o zi inainte sa decorez in liniste pentru a nu mai avea batai de cap.

Petrecerea a inceput la 16, si mi-am propus sa ajung la 12 la Filipesti (30 km de Bacau) sa incep sa decorez sala si sa fac candy bar-ul de una singura. Ei bine, nu stiu cum, am ajuns abia la ora 14. Aveam la dispozitie 2 ore sa fac totul, plus ca trebuia sa imi las o marja si pt sedinta foto.

Pe langa faptul ca nu am apucat sa facem sedinta foto, nici nu am apucat sa decorez sala in totalitate. Mai aveam de decupat o gramada de chestii, la un moment dat dupa ora 4, am rugat copiii mai marisori sa decupeze figurinele cu Capsunica. Chiar daca au decupat multe  stramb, poate ei s-au bucurat ca au luat parte la decorare. :))

Nici macar fotografii nu am mai apucat sa fac la toate detaliile. De exemplu, am dat comanda din America de fata de masa cu Capsunica, farfurii, pahare, servetele, lumanari cu Capsunica, pentru toti copiii. Abia a doua zi am reusit sa fac niste fotografii cu ele, am mai gasit o farfurie curata, un pahar si un servetel mototolit. :)) Farfuriile si servetelele au fost de 2 feluri.

76466-strawberry-shortcake-express-party-package

Si acum sa o iau pe rand si sa povestesc in mare despre petrecere.

  1. Invitatiile

Ele au dat tonul si toata lumea stia ca o sa petreaca un “berry” timp bun. Am ales aceasta tema, comparand-o pe Capsunica veche (cea cu parul scurt, cret si ochii caprui) cu Roxalia.  Dupa care m-am indragostit de Capsunica cea noua (din 2009). Am decis tema cu vreo 2-3 luni inainte, si colectionand tot felul de chestii cu Capsunica (inclusiv cea veche si noua), si Roxalia s-a indragostit de ea. A inceput sa ii spuna “Lula”. Si era fericita, cand o vedea pe Minimax.

invitatie

2. Tortul

Tortul  de 9,27 kg a avut compozitia de mascarpone, ciocolata, vanilie si mure.  Roxalia a suflat in lumanarea cu Capsunica de vreo 10 ori, dupa care a vrut sa sufle si in lumanarea cu Afina, Floare de portcal si Lamaia (ele fiind prietenele Capsunicii din desene).

07

3. Candy Bar

Cat am mai muncit la candy barul asta. Din cauza lui am intarziat. :)) Din toate de pe el, eu am facut acasa doar Cup cakes. Lumea m-a intrebat daca tot eu am facut si macarons, care erau prea fragede si bune, din pacate inca nu am invatat sa fac macarons, si in niciun caz nu mi-ar iesi exact ca reteta frantuzeasca.

Mi-as dori sa fac o data un macaron maaare mare, cat un tort. O sa incerc sa il fac, si daca imi iese voi scrie tot pe blog parerile.

Restul dulciurilor de pe candy bar le-am scris in acest meniu. Am luat si multe iaurturi de la firme diferite, dar toate cu capsuni.

Iar daca tot suntem la domeniul meniului, afisez aici si mancarea care a fost facuta Home Made.

candybar9 meniu

_DSC0135 _DSC0208

aperitive

4. Masa de joaca

Nasii Roxaliei i-au facut cadou inainte de petrecere o masa cu scaune cu personajul Capsunica. Am adus-o la petrecere, iar unii copii au petrecut timp bun acolo, colorand cartile cu Capsunica si desenand. Am avut jocuri  interesante cu Capsunica, cu aruncarea zarului, dar din pacate daca nu am avut eu timp sa le arat despre ce este vorba, ei nici macar nu au stiut.

La rechizite am avut asa: creioane Capsunica, pixuri Capsunica, radiera, linie, ascutitoare, penar, carti de colorat, revista Capsunica, etc.  Si ma bucur ca din toti, Rianna a apreciat, si imi tot zicea “Wooow, ai si ghiozdan cu Capsunica, si pixuri, si….etc, etc”

03

5. Decorul

Cum am scris pe la inceput, am apucat sa lipesc o parte din decoratiuni cu ajutorul nanei Roxaliei si cu ajutorul copiilor mari.

Cu 2 zile inainte de petrecere am facut cu Roxalia ceva de mana, cu ajutorul borcanelor si catorva hartiute din revista Capsunica: ei sunt Checulet si Cremsnit. Am realizat tot eu, un ceas cu Capsunica si prietenele ei.

detaliicapsunica

In rest las pozele sa va surprinda.

08

04

Anul trecut desi am avut  de luat motul, de taiat turta, parca a fost mai relaxant si am avut mai mult timp la dispozitie si pentru dansat si pentru distrat. Poate si  din cauza ca petrecerea incepuse la ora 2, si pentru ca nu au fost chiar atat de multi copii. Stiti cum a fost anul asta? Cel putin pentru mine, care ma concentram sa fie totul in regula si sa nu lipseasca nimanui nimic, parca ma aflam in mijlocul unor stupi in mijlocul primaverii… auzeam doar zumzet si chicoteli de copii. :))

Pentru Roxalia am avut trei tinute la noi, dar nu am reusit sa o imbracam decat cu doua.  Prima tinuta era compusa dintr-un pettiskirt (fustita am cumparat-o de pe ebay din America) si o bluza cu Capsunica noua.  La a doua trebuia sa o imbrac cu o rochie care semana cu o capsuna (am luat-o de pe ebay din Anglia). Avea si ciorapei speciali pentru rochita, dar nu am mai apucat sa o imbrac, pentru ca a plans atat de mult dupa bluza cu Capsunica, incat abia am reusit sa ii dau rochia pe ea.

Eu am avut o rochita rosie cu capsunele pe ea, luata tot de pe ebay. Cumparasem mai multe brose cu capsuni foarte frumoase, dar din pacate nu am mai reusit sa le pun pe undeva. De asemenea si cerceii Roxaliei cu capsuni, pe care nu am mai apucat sa ii schimb.

Comparativ cu petrecerea Minnie Mouse de anul trecut… au fost puncte albe si puncte negre.  E greu sa iti iasa totul perfect. Anul trecut mi-as fi dorit un candy bar ca in acest an, nu l-am avut, dar in schimb am avut muzica si dans, am avut animatori si face painting. Si lista continua…

13 Album template 0916

Alte detalii:

Mi-am facut unghiile singura, si mi-am lipit pe ele fructe 3D:

unghii

Caietul de impresii si rama foto tot eu le-am facut.

detalii12

Mai multe poze gasiti aici.

2 thoughts on “Roxalia’s 2nd Birthday Party – Strawberry Shortcake Theme

  1. Buna Roxana, da’ stiu ca ai muncit ceva la petrecerea asta, nu gluma. Aprox. 70 de persoane e ca un botez mai mic. Felicitari!
    Vroiam sa te intreb cum platesti obiectele cumparate pe ebai, prin pay-pal sau cu cardul. Daca e prin pay-pal, imi poti spune te rog care sunt (in mare) pasii de urmat pentru crearea unui cont pay-pal? Ai un cont alimentat continuu sau depui numai suma necesara pentru tranzactie. Nu de alta dar mi-e cam frica cu hakerii astia…
    La multi ani pentru Roxalia si felicitari pentru organizare si minutiozitate!

    Apreciază

Lasă un comentariu

