Ouă în avocado la cuptor

Cred ca in ultimul an am cumparat mai bine de 100 de avocado. Ca are sute de proprietati si ca e un fruct magic, stiti si voi… dar pe langa asta imi place foarte mult ce gust are.  Gustul i l-am descoperit acum vreo 4 ani, si tot anul trecut cred ca l-am consumat cam in exces.

Nu mi-a lipsit avocado din nicio salata… si am consumat multe, multe, multe salate, si mereu diversificate (apx 12-15 ingrediente diferite intr-o salata).

Acum 2 zile, am incercat o noua reteta: oua in avocado la cuptor, cu bacon.

Tips! De pus mai mult bacon, si de adaugat ardei gras. Desi aveam in casa si ardei gras, m-am gandit sa il fac simplu sa vad ce gust are.

So, pentru 2 portii aveti nevoie de:

– 2 avocado coapte.  Dupa ce il cumparati, il mai lasati vreo 3-4 zile in casa, pentru a se coace. Foarte rar gasiti sa il cumparati gata copt. Sa nu il puneti in frigider, se tine la temperatura camerei… sau il puneti intr-un ziar sa se coaca mai repede.

– sare, piper, boia (optional);

– bacon;

-4 oua.

Taiati avocado pe lung, scoateti samburele, si puneti oul in locul lui. Se condimenteaza, se adauga baconul si ce mai doriti voi, si se pune cam 20-25 de min la cuptor, la 200 grade.

E ok daca puneti putina sare si dupa ce il scoateti din cuptor.

oua in avocado P1060648 P1060649

One thought on “Ouă în avocado la cuptor

Lasă un comentariu

