Jurnal de mămică – Replici de toddler

Ieri ne-am plimbat pe insulă. Super pustiu, îi fac ei câteva poze, și la un moment dat o întreb dacă vrea să ne facă și nouă o poză. A acceptat super bucuroasă. Ne îndepărtăm de ea, să știm clar că ne prinde întregi, ne așezăm jos să fim oarecum la același nivel cu ea, și deodată o auzim: “Pupaţi-vă! Iubiţi-vă!”  ;)) Chiar nu știu de unde a auzit lucrul ăsta, și ne-a bușit instant râsul.

Mă duc să văd dacă ne-a prins și fața, și evident poza a ieșit așa:

P10805371

La a doua, suprinzator, am ieșit intregi. Și chiar bine (+ fotogenici).

~.~

Săptămâna trecută.

Roxalia era la mama mea. Erau în curte și mă așteptau să vin, să o iau pe Roxalia și să mergem în vizită la verișoara mea și fetița ei.

Mom: Ce tot face mama ta de întârzie?

Roxalia: Se face frumoasă, ca să o vadă Alina.

Mom: Păi tu te-ai făcut frumoasă pentru Andreea (n.r. fetița Alinei)?

Roxalia (cu un aer mândru): Eu sunt deja frumoasă.

Pam pam.

~.~

Zilele acestea:

–  Roxalia, cât de mult mă iubeşti?

–  Cât  e lumea.

~3anișiunsfert~

One thought on “Jurnal de mămică – Replici de toddler

Lasă un comentariu

