Jurnal de mămică: Scumpo!

Noaptea la culcare. Probabil toate mămicile știu cum e când ajungem să ne culcăm copilul, îl punem de exemplu în pat la 23:30 și adoarme abia pe la 00:30, și asta după ce te roagă să îi dai de nu știu câte ori apă, să îi mai spui o poveste, să îl mai duci încă o dată la baie, de multe ori vrea și ceva de mâncare, etc.

Bun. Cu lumina închisă, Roxalia la sfârșitul „normalității nocturne” de care ziceam mai sus:

– Mami, îmi mai dai încă o dată apă?

– Imediat, scumpo! :)  (păstrându-mi calmitatea veșnică)

– De ce îmi zici scumpo?

– Mereu îți zic așa, pentru că ești scumpa mea.

– Pentru că am fost în burta la tine?

Ia de aici concluzie. :D

Roxalia – 3 ani și 5 luni

Roxalia wordpress com

One thought on “Jurnal de mămică: Scumpo!

  1. Pingback: Aceasta postare apare si in: 28 de bloguri de parenting ale mămicilor de care ar trebui să știi - Blogul mamei fericite

Lasă un comentariu

