Jurnal de mămică: Musical în parc

Nu prea îmi plac filmele din categoria Musical, dar rezist să mă uit la unul dacă povestea e frumoasă. Și cu siguranță mi-ar plăcea să văd un Musical, dacă se petrece live, și mai ales daca în rolul principal este Roxalia. :D

Ieri am fost în Divertis Parc, lângă Bazinul Olimpic de Înot. I-am spus că aici veneam eu când eram mică, doar că atunci se numea Orășelul Copiilor și se întindea pe o suprafață mult mai mare.  Entuziasmată a început să se dea în toate minunățiile de acolo, și la fiecare sfârșit de joc mă întreba: “Unde mă mai joc? Tu cum te jucai mama, când erai mică?”

Și pentru că îmi doresc să fie și ea mult mai atentă la natură, așa cum eram și eu, am condus-o către niște flori Călin “bulgare de zăpadă” și i-am spus să le cânte, așa cum făcea și Rapunzel părului ei, pentru că ceva magic se va întâmpla: vor înflori și mai mult. Am crezut că nu mă va lua în serios, se va plictisi și va pleca către zona cu leagăne. Din contra, fără să mă mai întrebe altceva, a luat un bulgare în mână (fără să-l rupă), a început  să îl mângâie și să înceapă să îi cânte. Poezia “Floricele pe câmpii” a transformat-o într-un cântec, cu aceleași note muzicale ca în Rapunzel. După 2-3 minute de cântat și ținut floarea în mână, i-a dat drumul și a început să mă înconjoare și să danseze ca o balerină, cântând încontinuu. La un moment dat s-a așezat pe iarbă, sub formă de îngeraș, dar deloc oprindu-se din cântat. Și tot dansul și cântecul au durat cam 10-15 minute pline și m-a făcut să mă simt ca la un Musical, nicidecum ca la o serbare.

Cel mai bun lucru? Este că am filmat-o! Probabil cei apropiați nu m-ar fi crezut.

~.~

Discuție de săptămâna trecută între Roxalia și bunica mea:

–          Unde pleci Tutu Bau?  (așa îi spune Roxalia bunicii mele)

–          Mă duc acasă la mine.

–          Pleci cu mașina ta?

–          Nu am mașină, mă duc cu Maxi Taxi.

–          De ce nu ai mașină? Că nu ai bani? De asta? Lasă Tutu Bau, că îți dau eu bani să îți cumperi mașină. Nu am mulți, am puțini, dar ți-i dau pe toți.

Ei bine… are 70 de bani în pușculiță.

~.~

*Roxalia a împlinit astăzi 3 ani jumătate.

* Ultima obsesie: nu trebuie să treaca zi fără să ruleze la noi în casă Frozen și Tangled.

*Îi place să cânte melodia “Acasă” a lui Smiley. Nu știu unde s-a îndrăgostit de ea, căci la noi în casa nu se aude deloc.

*Când Alin e plecat din localitate, vrea neapărat să o filmez, sau să o înregistrez audio, și să îi trimit și lui. La un moment dat îi amintesc că voia să îi spună și că îi este dor de el… și i-a spus, doar că altfel: “Promit că mi-e dor de tine!” :)) Mititica, până învață ea care-i treaba cu verbul “a promite”, va mai dura puțin.

Roxalia – astăzi Fix3cu6.

3anijumatate

Lasă un comentariu

