Răsfăţ regal

 

julie cosmetics 1

 

Grija pentru frumos,  pentru sanatate si respectul pe care il am pentru calitate, a indemnat echipa Julie Homemade Cosmetics sa imi trimita acum cateva zile un cosulet de produse, pentru a le spune parerea mea despre produsele lor. Si credeti-ma, in niciun caz nu as vrea sa ramana verdictul intre mine si ei… pentru ca imi vine sa strig in gura mare cat de bucuroasa sunt ca mi-au cazut pe mana aceste produse organice mi-nu-na-te!

julie cosmetics 2

Prima oara am ridicat din cos „Exfoliantul de corp din ciocolata”. Cum am desfacut capacul, un miros imbatator de croissante de ciocolata proaspat scoase din cuptor, mi-au trezit simtul olfactiv. Primul instinct (de 0,10 secunde) a fost sa il duc la buze, dar exact ca un vampir bun care e ademenit de sange, si incearca din rasputeri sa nu faca rau… cam asa m-am oprit si eu la timp.

Serios acum, nu trebuie lasate in preajma copiilor… si mai ales in preajma adultilor, care se trezesc noaptea si dau iama la frigider, pe jumatate adormiti. Trebuie neaparat puse in baie, intr-un sertar cu cifru, sa se stie sigur ca esti treaz indeajuns incat sa iti amintesti codul. :))

Am inceput sa vorbesc de una singura prin casa „Nu se poate asa ceva! Cum poate sa miroasa atat de bine? Dumnezeule! Ce anume contine?” (nu va speriati, veti trece si voi exact prin aceleasi reactii)

Super entuziasmata, am inceput sa le desfac pe toate. Deodata mi-a venit un gand in minte, „copilul care isi desface cadourile”, si m-a dus si mai departe cu gandul la complimentul iubitului meu, pe care nu am cum sa il uit vreodata: „Ca sa intelegi ce simt in fiecare dimineata cand te las dormind pentru ca trebuie sa plec la birou –  te privesc din usa cum dormi si-mi esti atat de frumoasa de simt o super mare emotie in corp, la fel ca cea a copilului mic ce-si desface cadourile in Ajunul Craciunului. Doar ca la mine nu e doar un Ajun, se intampla iar si iar… in fiecare dimineata.”

De am ajuns sa compar emotia magica a lui Alin cu ce simteam eu cand deschideam produsele, puteti sa va imaginati cam cum m-a dat peste cap „croissantele imbuteliate”, da?

M-am dus repede la laptop, am deschis site-ul lor din nou si m-am interesat si de ingrediente. Pana la acel moment stiam doar ca sunt produse cosmetice naturale si ca sunt facute in casa chiar de manutele proprietarilor (surori tinere si frumoase, asa ca noi, toate).

Ei bine, pe langa faptul ca sunt 100% naturale, produsele sunt si organice. Stiti prea bine ca exista diferenta intre natural si organic. Ca sa fie certificat organic, un produs trebuie sa aiba minimum 95% din ingrediente naturale sau de origine naturala si minimum 95% din ingredientele vegetale sau de origine biologica („ale noastre” au 100% ingrediente naturale). Si nu doar atat, procesul tehnologic trebuie sa fie cat mai putin poluant iar produsul finit nu trebuie sa contina parabeni, parfumuri, coloranti, parafina, etc. Cosmeticele naturale (cele care contin majoritar ingrediente naturale) nu au un standard care sa reglementeze folosirea acestei denumiri. In schimb, in cazul cosmeticelor organice, acestea trebuie sa fie acreditate de catre un certificator cunoscut (ICEA, Ecocert, Organic Soil Association,) pentru a fi recunoscute drept organice.

Cel mai bine dau un exemplu: coada soricelului. Daca luam codite de pe un camp de la marginea Bacaului, ne iese un produs natural, dar daca luam codite de pe un camp ferit de poluare pe care nu s-au folosit in ultimii cinci ani pesticide, insecticide sau fertilizatori, ne iese un produs organic.

Acum ca ati mai invatat ceva, trecem mai departe.

De cand o am pe Roxalia, mi-am dat seama ca e bine sa ma ingrijesc si eu ca pe un bebelus. Cand ingrijim un bebelus, nu folosim sapunuri care sa le usuce pielea, si nu folosim nici alcool. Noi de ce am folosi produse dure pentru pielea noastra? La urma urmei nu avem pielea murdara, ci sensibila si delicata.

Noi femeile suntem ca florile, rochiile noastre colorate se aseamana cu petalele binemirositoare, iar tulpinele noastre plapande se inalta in viata precum florile spre soare. Cand ne intalnim cu prietenele noastre, parem un buchet de flori ce raspandeste o mireasma ademenitoare. In constructia noastra suntem pline de esente rafinate in corole tinere sau chiar brazdate de trecerea vremii, ce emanam note dulci soliflore, de la miros de bujor roz pana la miros de amestec cu ierburi verzi si marin-oceanice fresh.

M-am uitat indelung la cosuletul cu produse de la Julie, si frumusetea ambalajelor m-a dus cu gandul la Paris, la frantuzoaice… Ele stiu cel mai bine sa se ingrijeasca, stiu ce inseamna sa fii atragatoare pentru tine insati. Poate ca nu e o chestiune ce tine doar de aspect, e vorba si de propria imagine de sine, de increderea in tine insati si de dragostea fata de propria persoana. E vorba de a sti ce iti doresti.. si de respectul fata de tine insati. Dar cand te respecti indeajuns de mult, iti respecti cel mai mult si corpul. Il ingrijesti cu cele mai calitative si cele mai frumos mirositoare produse. Si stii ce este cel mai tare? Ca nu trebuie sa ajungem la Paris pentru extra calitate in domeniul cosmeticii si nici nu trebuie sa cheltuim o multime de bani pe ele. Avem cele mai tari handmade produse, made in Romania… cu preturi super mici, chiar la Julie Cosmetics. Recomand cu super drag aceste produse. O sa fiti atat de fericite, incat cu siguranta veti veni la mine sa ma pupati de bucurie ca am impartasit cu voi aceste randuri. Pe cuvant de savoir faire!

De cand am produsele Julie in casa, mi-am transformat ritualul de ingrijire intr-un rasfat regal. Pielea e mult mai catifelata, iar datorita sapunului solid parul e mai moale… si totul in jur miroase asa de frumos. Le folosesc de cateva zile, si parca mirosul s-a impregnat in pereti. Cat de tare, de la usa de la intrare pana la baie, peretii se impart in diferite game de parfum, de la iasomie pana la portocala cu ylang ylang.

 

Le puteti comanda usor de la ele de pe site: http://www.julie-homemade-cosmetics.ro/

Succes in alegerea produselor potrivite. O sa va dea putina bataie de cap, caci nu veti sti la care sa va opriti. ;)

P.S. Au si pagina Facebook: click aici.

Sa ne auzim cu bine!

julie cosmetics sapun solid pentru par

 

julie cosmetics sapun solid pentru par 2

julie cosmetics exfoliant de corp ciocolata cafea

apa florala de lavanda julie cosmetics

One thought on “Răsfăţ regal

  1. Pingback: #TheSkinCareTag | Confessions of a first time mom…

Lasă un comentariu

