Nu contează…

După grădiniță.

– Mama, astăzi a venit X (una dintre cele mai bune prietene a Roxaliei, dar intensitatea dintre drăgăleală și ceartă dintre ele două este aceeași) și mi-a zis că pisica de pe bluza mea e urâtă. Și mi-a mai zis că doar ea și Y (o altă fetiță de la grădiniță) sunt frumoase și că au cele mai frumoase bluzițe.

– Și tu ce i-ai spus?

– I-am spus că nu e adevarat, că toți copiii au hăinuțe frumoase.

*mi s-a înmuiat inima – partea I*

După multe aprecieri de genul „Bravo, îmi place că gândești așa….bla bla bla”, îmi spune:

– Știi ceva, mami? (cu o voce calmă și liniște în privire) Chiar nu contează dacă sunt urâtă.

*mi s-a înmuiat inima – partea a IIa*

Lasă un comentariu

