Pian

Fiind în grupa mijlocie, Roxalia are anul asta opționale. Am fost de acord cu toate, vreau să văd la care are afinitate. În fiecare zi face ceva nou: pian, karate, germană sau engleză. Am fost de acord să ia lecții și de logopedie. Gata cu stâlceala, deși un copil mic e tare scump când zice anumite cuvinte stâlcite… m-am gândit ca a fost de ajuns timp de 4 ani.

Aseară

– Ce ai învățat astăzi la engleză?

– Despre familie.

– Cum se zice la „mamă” în engleza?

– Nu știu.

M-am mirat. De obicei ea prinde repede. La 1 an și 10 luni când am dat-o la o grădiniță particulară, învățase să numere până la 10 în engleză, ştia toate culorile + câteva animale. Și încerc să zic un pic altfel, să văd daca mă corectează.

– Dar la tata? Cum? Dad, daddy?

– Father!

M-am gândit eu că asta e. :)))

Dupa câteva exerciții, am trecut la germană. Am repetat tot ce a învățat, și când credeam că s-a plictisit, îmi spune:

– Mai vreau!

– Mai vrei să repetăm? Ce anume dorești, engleză sau germană?

– Germană!

– Îți place mai mult germana decât engleza?

– Da.

Pfff… de ar știi ea ce cuvinte va trebui să învețe mai târziu. Și când mă gândesc că abia e la început de drum, și câți ani de școală va trebui să mai facă… Pe 1 octombrie, eram acasă la fratele meu și iubita lui, amândoi arhitecți, mutați pentru 2 ani în Bacau. Locuiesc lângă noi, și ne este ușor să luăm deseori cina împreună toți 4 + Roxalia. Și chiar ne bucuram, când ne-am dat seama că e 1 octombrie, și că suntem strânși cu toții, fără ca unul dintre noi să fie plecat la facultate/master. E primul an în care niciunul nu mai are ore/cursuri. Într-un fel anume… căci dacă o luam altfel, amândoi predau arhitectura unor clase de a treia de aici. :))

P.S. Urmează să o dau și la dansuri. Vom vedea ce o sa iasă.

3anicu11luni

Update: Un filmuleț mic de câteva secunde, cu ea învățând să cânte la pian puteți vedea aici.

Lasă un comentariu

