Review: Șampon cu C10H16N2O3S

Mai exact șampon pe bază de biotină.

Biotina este vitamina B7 sau vitamina H, și este o vitamină a grupei B.

Până de curând existau șampoane cu biotină făcute mai mult pentru cai. Dacă citiți pe forumuri, sunt multe femei care au încercat șampoanele de cai pe părul lor, pentru stoparea căderii parului, dar și pentru creșterea lui. Deși am fost curioasă, eu nu m-am riscat și am mers mereu pe măști naturale din banane, gălbenuș de ou, avocado, ulei de cocos și din când în când tratamente speciale.

Dar cu ceva timp înainte de evenimentul cu bloggerițele am aflat de șamponul cu biotină și keratină lichidă pentru noi, oamenii. Cum? Cei de la Triodeluxe.ro ne-au contactat, și și-au dorit să ne trimită produse de la ei pentru testare. Fiecare bloggeriță și-a ales produsul care a crezut ca îl va folosi.

După ce am luat fiecare produs la rând de pe site-ul lor, am dat de Șamponul Royal cu Biotină și Keratină. M-am hotărât asupra lui de cum l-am găsit.

Ei ne-au trimis pachețelele la întâlnirea bloggerițelor de pe 9 mai, și au mai pus și câteva produse surpriză pe lângă cele pe care le-am vrut noi. Astfel m-am făcut și cu 150 de ml de cremă de mâini cu alantoină și 2 mostre de șampon cu keratină lichidă (numai bune de luat într-un city break). ;))
image

Și acum să scriu ce anume zic ei că face acest șampon, dupa care scriu dacă într-adevăr este așa.

Biotina încetinește încărunțirea părului. Aici nu mă bag, deoarece mă pot lăuda că nu mi-a apărut nici măcar un singur fir de par alb până acum la 27 de ani jumătate. Dar dacă este adevărat, mă bucur foarte mult, pentru că tare mi-ar plăcea să trec de pragul de 30 de ani fără niciun fir de păr alb. :D

Repară, revitalizează, fortifică și dă strălucire. În ultimul timp mi-am tuns vârfurile atât de des încât nu ar fi avut ce să repare, dar în schimb îmi dau seama după uscare, că se simte la fel de puternic. Când nu-mi priește un șampon, chiar daca el e sănătos, nu îl simt mătăsos și puternic în mâini. Dar Royal mă face să cred că e un șampon bun din mai multe puncte de vedere.

Adaugă moliciune, elasticitate, strălucire.  Da, sunt de acord. E strălucitor, mătăsos, e moale… iubitul meu mereu stă cu mâna în el. Și în sensul bun. :)))

Mai scrie și că este adjuvant în tratamentul preventiv cheliei, îngrijește scalpul, prevenind problemele pielii. Nu conține parfum și coloranți.

Oricum, fetelor, e foarte importantă și alimentația. Puteți să folosiți cel mai bun șampon din lume, dar dacă nu îi dați corpului vitaminele necesare mâncând sănatos, si nu beți multă apă, degeaba îl mai folosiți. Nu-și va face treaba 100%.

Uneori tot ce „strălucește în afară”, este datorat factorilor din interior. Avem nevoie de un echilibru: alimentație sănătoasă și un șampon cu proprietăți bune.

Pe curând!

image

Lasă un comentariu

