Mănuși invizibile

V-ar tenta să aveți mănuși invizibile care să vă protejeze de factorii externi, și mai ales care sa vă hidrateze pielea în tot acest timp?

Probabil că da.

Produsul „Gloves in a Bottle” face acest lucru posibil. Este o loțiune unică de protecție a pielii uscate care ajută în menținerea hidratării și menținerea uleiurilor naturale ale pielii și care diminuează acțiunea dăunătoare a substanțelor iritante asupra pielii. Un concept diferit de îngrijire a pielii uscate și crăpate.

Cei de la Gloves in a Bottle Romania m-au contactat, și mi-au trimis un recipient de 60 ml pentru testare. Iar la întâlnirea bloggerițelor am mai primit unul în dar tot de la ei, astfel am putut să îi ofer și mamei mele pentru a vedea dacă îi priește.

Cu o săptămână înainte să primesc primul recipient, am stat în fiecare zi câte 6 ore și am muncit la curățenie în fabrica noastră de cercetare stiintifică, cot la cot cu doamnele de la curățenie.

Ele tot îmi ziceau să renunț, că fac ele totul, și să nu îmi stric mâinile atât de tânară din cauza produsele de curățenie pentru roboți. Iar eu cum nu pot sta cu brațele încrucișate, uitându-mă la alții cum muncesc, m-am încăpățânat să fac curățenie fără mănuși de protecție, alături de ele.

După câteva zile de curățenie acerbă, a început să mi se usuce pielea. Dar în felul ăla, încât dacă treceam cu degetele peste o bluză de mătase, mi se prindea materialul de buricele degetelor. Știam că urma să îmi ajungă produsul care promitea multe, așa că am forțat nota și am intrat și în laboratorul pentru sinteză și nanotehnologie, și curățenia de acolo mi-a pus capac. Nu îmi mai recunoșteam mâinile.

Într-un final a ajuns și prima sticluță, cum am desfăcut-o, cum m-am dat repede cu loțiunea pe mâini. A intrat repede în piele, și automat a dispărut senzația de uscăciune. Dar ăsta e efectul pe care ți-l oferă pe moment orice cremă, așa că nu m-am bucurat prea mult. Am așteptat câteva ore să văd ce se întâmplă.

După câteva ore după ce și-a pierdut din efect, parcă tot vedeam că e uscată pielea, și m-am gândit că la cum arătau mâinile mele, era prea miraculos să își revină deodată pielea, așa că m-am resemnat cu faptul că ar trebui să mă dau zilnic cu cremă, minim 7 zile ca să ajung să am pielea mâinilor la fel ca înainte.

A doua zi m-am luat cu alte treburi și am uitat să mă dau cu cremă. Iar în treia zi mi-am amintit, și când m-am uitat la mâini, erau perfecte. Pur și simplu, acel prim strat de loțiune a fost de ajuns.

Și m-am gândit să citesc și mai bine tot ce se poate despre această loțiune. Și astfel am descoperit că nu e bună doar pentru piele uscată și crăpată, ci și pentru eczeme, psoriazis, dermatite, alergii și alte probleme ale pielii.

Pentru că nu este toxică și pentru că nu conține parfum sau grăsime, se poate folosi chiar și pe față sau pe corp.

Ei spun că timp de 4 ore protejează încontinuu ca niște mănusi invizibile, chiar dacă te speli între timp pe mâini.

Varianta disponibilă pentru vânzare este de 240 ml și costă 56 de ron. Eu zic că se merită să avem așa ceva în casă.

Uitați ce drăgălașe sunt:
image

Lasă un comentariu

