Iti multumesc!

                                                           – Campanie BLOGAL INITIATIVE -

Stiu ca nu exista o zi dedicata „Multumirilor”, ci ar trebui sa multumim aproape zilnic fiecarei persoane din jurul nostru care contribuie la fericirea noastra. Dar astazi doresc sa ii multumesc  in scris unui copil drag si scump ce nu face decat sa existe in viata mea si unui prieten bun. Nu pot rasplati gratitudinea, pot doar la randul meu sa fiu mai buna, candva, undeva pe parcursul vietii.

Multumesc pentru ca ma faci sa ma simt importanta, apreciata, remarcabila!

Iti multumesc ca nu voi cadea prada singuratatii si izolarii, atat timp cat existi langa mine. Si acesta e darul cel mai de pret. De cate ori ti-am trecut pragul catre inima ta, orice durere a ramas in urma.

Viata mea alaturi de tine a fost si este o adevarata binecuvantare. Cred ca nu mai e nevoie sa iti spun cat de mult pretuiesc  fiecare cuvant de-al tau. Mi-ai „daruit” nopti nedormite, urgente, griji de zi cu zi, dar nu ai idee cat sunt de recunoscatoare pentru zambetele tale, povestioarele hazlii si toate imbratisarile si strangerile de mana.

M-ai invatat cum e sa-ti pese de cineva. Un alt dar minunat… pe viata.

Iti multumesc pentru felul cum ma vezi: Unica. Importanta. Cea mai frumoasa. Buna. Esti o extensie a vietii mele, completand-o. Cum voi putea sa iti multumesc?

 ~…~

Iti multumesc si tie, cel mai bun prieten al meu. Uneori m-ai ajutat abtinandu-te de la sfaturi, si doar ascultandu-ma, lasandu-ma cu propriile greseli, fara sa comentezi la modul „Ti-am spus eu!” Ce sa zic…esti o audienta minunata. :))  Pentru rasul tau sanatos, pentru rabdarea ta, pentru dragostea ta constanta. Iti multumesc!

Sunt momente in viata cand avem nevoie, mai ales, de prieteni. Sa-i stim pe-aproape…gata sa faca orice, sa mearga oriunde. Iti multumesc ca esti unul dintre ei.

Iti multumesc pentru increderea ta in mine, chiar si cand eu insami ma indoiesc.

Multumesc pentru toate momentele in care credeam ca nu am nevoie de tine, dar tu erai acoo, oricum, pentru cazul in care lucrurile ar fi luat-o razna. :)) Ma gandesc la toata intelegerea, la gesturile marunte, discrete, de delicatete, la nenumaratele zambete blande… sunt mii, dovezile de prietenie care mi-au incantat viata. Iti multumesc!

Offf, si eu care ma credeam experta in vorbe, imi dau seama ca nu sunt suficiente cuvinte in lexicon, sa exprime recunostina pentru grija constanta si altruista, cu care m-ai inconjurat.

Tie, nesfarsita bunatate, multumirile mele, toate.

Dragi cititori, un medic din Statele Unite ale Americii, dr. Ira Byock, a lucrat foarte mult cu bolnavi in faza terminala si a descris experientele si concluziile sale in doua carti devenite best-seller-uri. Una dintre ele se numeste “The Four Things that Matter Most” si se refera la cele mai frecvente declaratii pe care bolnavii le fac celor apropiati pe patul de moarte.

Acestea sunt:

IARTA-MA !

TE IERT!

MULTUMESC !

TE IUBESC!

Dr. Ira Bylock considera ca nu trebuie sa ajungem pe patul de moarte pentru a folosi aceste declaratii care, in opinia sa, au un potential imens in a ne vindeca relatiile si in a ne transforma profund viata.

Hai sa le luam pe rand, daca nu putem sa ne ocupam intr-o zi de toate. Alatura-te si tu campaniei organizata de Kanal D, si multumeste-i cuiva din viata ta. Daca nu ai blog, poti folosi Campania “Bradul Multumirii” de pe Facebook!

bradul multumirii

Pentru a lasa un comentariu logati-va prin facebook

