Autumn Blog Meeting – 3rd Edition

Daca ați citit în trecut această postare, cu siguranță știți deja din titlu despre ce mișcare este vorba: Bloggerițele Bacăului s-au întâlnit!

Pe 10.10.2015 a avut loc cea de a treia ediție „Women Bloggers Meeting Bacău”. Ca și în trecut m-am ocupat de alegerea locației potrivite. Luna octombrie m-a dus cu gândul la Oktoberfest, mere coapte, bostănei, bere nefiltrată & co. Am contactat-o pe Alina de la Berăria cu Noroc și a fost încântată să ne fie gazdă. Astfel, a pregătit pentru noi un nou desert, pe care îl puteți servi de acum încolo la berărie: clătite cu mere caramelizate. Au mers de minune cu latte-urile care aveau spuma în formă de pisicuță. Bere nu am îndrăznit să ne comandăm, pentru că urma să conducem, așa că am lăsat-o pe data viitoare, să meargă numai bine cu burgerii bestiali de la ei.

Burger à la Berăria cu Noroc

Burger à la Berăria cu Noroc

La eveniment ne-am înfruptat din niște platouri pregătite de Selgros Bacău special pentru noi. Au trecut 2 zile de atunci și încă mă gândesc la salata de pește (Rudia, știu că și tu :D).

Bunătăți à la Selgros Bacău.

Bunătăți à la Selgros Bacău.

La fel ca data trecută am fost 15 fete, doar că nu toate de atunci au fost și acum. Anca a fost prinsă cu niște evenimente la Moinești și nu a putut ajunge, dar ne-a trimis din partea doamnei Elena Lupu, 15 semne de carte croșetate. A lucrat doar la unul singur aproximativ o oră jumătate. Partea bună este că noi putem folosi semnul de carte și sub formă de brațară, dar și ca un accesoriu pentru vestimentație… deci s-a meritat toată munca.

Fetele noi sunt Cristina Pintilie, Alexandra Huștiu, Cristina-Maria Nichita, Mihaela Stanciu și Alexandra Enache.

Bloggerite Bacau

Și fac o recapitulare cu blogurile noastre:

  1. Roxana Neculcea – roxalia.wordpress.com
  2. Adina Ciobanu – septembriejoi.com
  3. Alina Vrînceanu – justanangel.net
  4. Anca Balaban – ancabalaban.ro
  5. Alexandra Huștiu – alexandrahustiu.ro
  6. Andreea Huțu – deea-d.blogspot.ro
  7. Cristina Pintilie – cristinapintilie.wordpress.com
  8. Claudia Vasilache – lecturisiarome.ro (și lecturidemamica.wordpress.com )
  9. Daniela Chirilă – intrelumi.ro
  10. Diana Ruxandra David (Rudia) – unbalcialdesertaciunilor.wordpress.com
  11. Elena Chira – mujo.ro (sărbătorita de sâmbătă)
  12. Elena Corina Tudorache – bycore.ro
  13. Sonia Otilia Benchea – odileworecashmere.wordpress.com
  14. Cristina-Maria Nichita – glamourkay.wordpress.com
  15. Alexandra Enache – aleksuta-alexa-justme.blogspot.ro
  16. Mihaela Stanciu – frumusetedemancare.blogspot.ro

Ce îmi place mie mult la grupul nostru este că mereu râdem și ne binedispunem când ne întâlnim, nu există discuții aprinse sau răutăți. Uneori ne întalnim câteva dintre noi și cu ocazia altor evenimente. Ne ajutăm, ne sfătuim și vorbim despre orice. Sâmbătă ne-am întins la vorbă și am stat de la 12 la 16. Câteva dintre fete au rămas și după ora 16, dar eu cu Alexandra și cu al ei bebe din burtică am fugit către TedX să prindem măcar partea a doua din eveniment. Și pentru că bebele îi poartă noroc, Alexandra a câștigat un tricou și 2 invitații la TedX pentru anul viitor. Tricoul mi l-a dăruit mie, he he! :D

Organizatoarele Adina și Alina au avut grijă de noi și de această dată și ne-au răsfățat cu produse de la sponsorii Face Bucharest (Ziaja), Elmiplant, C-Thru, STR8 Romania și vouchere de la Famous Luxury Perfumes.

P1250017resize

Face Bucharest ne-a trimis fiecăruia dintre noi produse Ziaja personalizate. Pe mine m-a super nimerit cu cele din cacao. Și îmi place mult de tot că ne-au pus și câte 17 mostre diferite (creme de față, unturi de corp, șamponele, tratamente, creme anti-celulitice, uleiuri, creme de duș, etc). Pentru că mai mereu plec în week-end de acasă, mi-e mai ușor să iau dupa mine o mostră cu o cremă decât să îmi îngreunez geanta de cosmetice cu un recipient de 200 ml. Abia aștept să încerc crema din lapte de capră și tratamentul lipidic.

Băieții noștri de acasă au primit cei 6-G de la STR8myway Romania: un șampon/gel de duș cu ginseng, goji, ginger, guava, guarana & green coffee.

Produsul de la C-Thru e nou și încă nu a apărut pe piață. :D

Elmiplant ne-a ascuns într-un rucsac tot un produs nou: Body Shape – Cremă pentru remodelare totală cu extract de Acai 100% natural și complexul Lipo Detox.

P1240977resize

Ne-am hotărât să ne implicăm și în câteva campanii în decembrie. Mai multe detalii, în curând.

Cu bine!

P1240994resize

Mulțumim Berăria cu Noroc pentru găzduire!

Berăria cu Noroc - Bacău

Berăria cu Noroc – Bacău

Eveniment organizat cu sprijinul Selgros Bacău, Elmiplant, Famous Luxury Perfumes, Str8myway, C-THRU, Pretty by Elena Lupu, Face Bucharest (Ziaja), Berăria cu Noroc.

bloggeritebacau3

5 gânduri despre „Autumn Blog Meeting – 3rd Edition

  1. Pingback: O sambata ca intre fete - #bloggeriteBacau3 - Lecturi si Arome

  2. Pingback: Bucurii de octombrie în culori – #bloggeriteBacau3 | Blog neinspirațional

  3. Pingback: Ceva Pretty despre cea de-a treia întâlnire a bloggerițelor din județul Bacău - Anca Balaban Popa Iscu

  4. Pingback: #BloggeriteBacau3 – despre fiecare și o ..floare – Alexandra Hustiu

Lasă un comentariu